11-05-2014, 01:11 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 11-05-2014, 02:30 PM ja muutjaks oli Laastu.)
Tere siis jälle
Ketipinguti sai vahetatud. Vana läks peos laiali.Kolb kukkus välja, vedru samuti. Paistab, et keegi eelmine oli selle kallal käinud, kuna korki oli silikoniga silutud. Eks siis paistab kas külmalt käivitades sama kuid kahtlen selles.
Juhtus aga väike apsakas. Enda viga LOLLUS
Nimelt ei võtnud ma akujuhet maha, kui genekat maha võtsin. Seda selleks, et puudub raadiokood. Geeka tagasi paigaldamisel läks juhe kergelt massi ja nüüd näitab armaturis tuli mittelaadimist. Mõõtsime ära genekas ei saa voolu peale. Kontrollisime ka kaitsmeid justkui oleksid korras. Võibolla on kuskil veel mingi konkreetne kaitse mis läbi kuid leida seda ei SUUTNUD.Vaadatud sa salogis vasakul olevaid,pakiruumis olevaid ja mootorikatte all vasakul olevaid kaitsmeid, kuid viga ei täheldanud. Aku juures ei olnud kaitsmeid näha. Oskate ehk anda nõu kuidas viga leida. Autoks siis ikka MB 2003 aasta 203 W 180 kompressor
Ketipinguti sai vahetatud. Vana läks peos laiali.Kolb kukkus välja, vedru samuti. Paistab, et keegi eelmine oli selle kallal käinud, kuna korki oli silikoniga silutud. Eks siis paistab kas külmalt käivitades sama kuid kahtlen selles.
Juhtus aga väike apsakas. Enda viga LOLLUS
Nimelt ei võtnud ma akujuhet maha, kui genekat maha võtsin. Seda selleks, et puudub raadiokood. Geeka tagasi paigaldamisel läks juhe kergelt massi ja nüüd näitab armaturis tuli mittelaadimist. Mõõtsime ära genekas ei saa voolu peale. Kontrollisime ka kaitsmeid justkui oleksid korras. Võibolla on kuskil veel mingi konkreetne kaitse mis läbi kuid leida seda ei SUUTNUD.Vaadatud sa salogis vasakul olevaid,pakiruumis olevaid ja mootorikatte all vasakul olevaid kaitsmeid, kuid viga ei täheldanud. Aku juures ei olnud kaitsmeid näha. Oskate ehk anda nõu kuidas viga leida. Autoks siis ikka MB 2003 aasta 203 W 180 kompressor