04-05-2014, 11:01 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 04-05-2014, 03:32 PM ja muutjaks oli erx000.)
Võsa, sa ei saanud praegu asjast arugi ja asusid kohe targutama. Nr240 leevendi jääb alles, nr230 kettakujuline jurakas käib seal kõigele lisaks kardaani otsa ja leevendi vahele, kolme kardaanipoolse poldi alla. See "ketas" ei ühenda kardaani ega difrit, ei tsentreeri ega kinnita midagi, annab ainult pöörlevat massi juurde. Enamusel ei ole seda juppi juba tehase poolt, ei oska öelda mille järgi neid paigaldatud on. Pilt esimesest postitusest:
Mõni rida ülevalpool tõin välja paar lauset inglisekeelsest foorumist, kus on kirjas et neid "kettaid" on raske leida ja üldjuhul nad lihtsalt eemaldatakse, omamata mingit negatiivset mõju. Ehk tõesti on ta just 270CDI-l vajalik, mine sa tea, kui pöörlev mass on suurem siis hoiab ennast paremini tsentris, proovimise asi.
Mõni rida ülevalpool tõin välja paar lauset inglisekeelsest foorumist, kus on kirjas et neid "kettaid" on raske leida ja üldjuhul nad lihtsalt eemaldatakse, omamata mingit negatiivset mõju. Ehk tõesti on ta just 270CDI-l vajalik, mine sa tea, kui pöörlev mass on suurem siis hoiab ennast paremini tsentris, proovimise asi.