28-04-2014, 09:34 PM
Sai eelmine nädal pilk peale visatud ja ,et mõnel huvilisel oleks aimu millega tegu:
Vahetust(või taastamist,kuidas keegi) vajavad esitiivad,samuti tagatiiva kaared,tagaustel all ääres korralik korrosiooni kiht. uksed tiivad kenasti sirged mõlke ei meenu ,ainult kapotil pisike mõlgike (saab kindlasti välja suruda).Esimeste vaipade alune tundus kuiv olema,karpide kohta ei tea kuna plastkate on peal,avasin esimese parema tõstuki korgi ja seal paistis enam-vähem ok,mäda polnud.
Mootor sai tööle kahjuks 4 silindriga,kaks silindrit arvasid vist ,et pole siin bensu raisata midagi (eeldatavasti küünlad või küünlajuhtmed) aga mootor tundub mehaanika koha pealt täitsa hea,hüdrokad ei klõbisenud ja muid spetsiifilisi anomaaliaid ei esinenud ,ainuke mis kõrva riivas oli mingi rulliku või laagri heli(genekas,veepump vms.) ja veidi mahlane oli, (klapikambrikaane tihend)tühiasi .Käigukasti peab küll üle vaatama 3. käiku tol hetkel sisse ei saanud ja siduri vahetus ootab ees. Ühesõnaga kellel pole ühtegi projekti käsil siis tasub uurida!
Vahetust(või taastamist,kuidas keegi) vajavad esitiivad,samuti tagatiiva kaared,tagaustel all ääres korralik korrosiooni kiht. uksed tiivad kenasti sirged mõlke ei meenu ,ainult kapotil pisike mõlgike (saab kindlasti välja suruda).Esimeste vaipade alune tundus kuiv olema,karpide kohta ei tea kuna plastkate on peal,avasin esimese parema tõstuki korgi ja seal paistis enam-vähem ok,mäda polnud.
Mootor sai tööle kahjuks 4 silindriga,kaks silindrit arvasid vist ,et pole siin bensu raisata midagi (eeldatavasti küünlad või küünlajuhtmed) aga mootor tundub mehaanika koha pealt täitsa hea,hüdrokad ei klõbisenud ja muid spetsiifilisi anomaaliaid ei esinenud ,ainuke mis kõrva riivas oli mingi rulliku või laagri heli(genekas,veepump vms.) ja veidi mahlane oli, (klapikambrikaane tihend)tühiasi .Käigukasti peab küll üle vaatama 3. käiku tol hetkel sisse ei saanud ja siduri vahetus ootab ees. Ühesõnaga kellel pole ühtegi projekti käsil siis tasub uurida!
W124 M103 300E300E260E