23-04-2014, 11:28 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 23-04-2014, 11:33 AM ja muutjaks oli canyondrift.)
Pean silmad plunserite peal olevaid klappe, mille korpuse külge kinnituvad pihustitorud, aka Delivery Valve. Ise olen need lahti võtnud, ära puhastanud ja uue tihendiga tagasi keeranud. Sealt alt leket ei tuvasta.
Tagasivoolu takistava klapi peale olen isegi kahjuks mõtteid mõlgutanud kui muu ei aita... Proovin ära ka suruõhuvariandi, kus lasen trassi 0,2 Bari näiteks ja kui see suudab seda hoida mingi aja, siis ei tohiks leket olla kuskil, edasised käivituspobleemid siis pumbas või pihustites. Pumpa pole ka kontrollinud veel, peaks üles otsima kella mis näitab paarsada Bari, eks siis näha ole, ühele pihustitorule ka väike liigend vahele ja peaks hea saama küll.. Pihusteid sai viimane kord proovitud teise pumba meetodil, pihustid teise pumba külge ja keerama. siis pihustasid kõik korralikult, iseasi on surve all pihustamine ja põlemiskambrite tihedus (diislit valatud pihustikorpusesse ja mulle ei tule käimise ajal). Surved muidu kontrollitud, kõik kena.
Üks probleem oli ka kindlasti puudulik paagi õhutus, mille ära puhastasin, puru tuli sealt välja ikka omajagu.
Tagasivoolu takistava klapi peale olen isegi kahjuks mõtteid mõlgutanud kui muu ei aita... Proovin ära ka suruõhuvariandi, kus lasen trassi 0,2 Bari näiteks ja kui see suudab seda hoida mingi aja, siis ei tohiks leket olla kuskil, edasised käivituspobleemid siis pumbas või pihustites. Pumpa pole ka kontrollinud veel, peaks üles otsima kella mis näitab paarsada Bari, eks siis näha ole, ühele pihustitorule ka väike liigend vahele ja peaks hea saama küll.. Pihusteid sai viimane kord proovitud teise pumba meetodil, pihustid teise pumba külge ja keerama. siis pihustasid kõik korralikult, iseasi on surve all pihustamine ja põlemiskambrite tihedus (diislit valatud pihustikorpusesse ja mulle ei tule käimise ajal). Surved muidu kontrollitud, kõik kena.
Üks probleem oli ka kindlasti puudulik paagi õhutus, mille ära puhastasin, puru tuli sealt välja ikka omajagu.