22-04-2014, 06:07 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 22-04-2014, 06:09 PM ja muutjaks oli canyondrift.)
Küünlad nüüdseks vahetatud (üks siiski sisse keeratud [vist isegi keermepulk sisse murtud]) ja kävitamine on ikka raskendatud. Nüüd läheb masin käima, aga jõle vaevaliselt.
Ühe vea avastasin... Ma ei tea kui tõsine see olla võib, aga suretusklappi oli keegi eelnevatest remondimeestest natukene vigastanud ühe torx võtme puudumise tõttu ja selle välja puurimisel puuri õnnetult plastikkorpusesse suunanud. Ühesõnaga olen seda hetkel remonditda üritanud lekkeparanduspahtliga ja hermeetikuga (uus jupp on hirmuäratavad 200€, mis ostma just väga ei kutsu)
See ideeliselt nagu õhulekke peatas.. Proovisin ka tekitada olukorda kus takistasin tagasivoolu klambriga kinni surudes ja pealevoolule andsin toidet läbi riputatud lehtri millesse valasin diisli. Paari-nelja tunni jooksul ei olnud lehtris kütusetase langenud, ega polnud ka kuskilt torude ega ka muude asjade ümbrusest märg. Pole ka käimise ajal...
Kui auto käima saan, siis töötab normaalselt, (paar pihustit küll tembutab, aga need on juba teine teema)
Ehk siis küsimus, kellel on olnud sarnande pika käivituse probleem - külmalt kui ka soojalt, siis võiks märku anda lahenduse suhtes. Kui midagi tõesti muud üle ei jää, siis tuleb see suretusklapp uus soetada.
Ideeliselt võiks proovida ka kütusetrassi rõhku sisse suruda näiteks välise kütusepumba abil/suruõhk?
Kui tõenäoline võib olla, et pealevooluklapid mis kõrgsurvepumpa kütust tagasi ei lase voolata ei tee enam oma tööd? Vahetasin nende all asuvad tihendid välja ja kui pihustitorud maha keerata, siis ei vaju ka kütus kuhugi, jääb pumba otstesse või paariks päevaks...
Üks käivitamise probleem muidugi oli paak - mustust ja mudru täis, filtrit eemaldades nirises vaevu kütust, ometi et paagis oli vähemalt 8l kütust veel sees... Paak on puhastatud, samamoodi ka filter, trass ise on puhas.
Ühe vea avastasin... Ma ei tea kui tõsine see olla võib, aga suretusklappi oli keegi eelnevatest remondimeestest natukene vigastanud ühe torx võtme puudumise tõttu ja selle välja puurimisel puuri õnnetult plastikkorpusesse suunanud. Ühesõnaga olen seda hetkel remonditda üritanud lekkeparanduspahtliga ja hermeetikuga (uus jupp on hirmuäratavad 200€, mis ostma just väga ei kutsu)
See ideeliselt nagu õhulekke peatas.. Proovisin ka tekitada olukorda kus takistasin tagasivoolu klambriga kinni surudes ja pealevoolule andsin toidet läbi riputatud lehtri millesse valasin diisli. Paari-nelja tunni jooksul ei olnud lehtris kütusetase langenud, ega polnud ka kuskilt torude ega ka muude asjade ümbrusest märg. Pole ka käimise ajal...
Kui auto käima saan, siis töötab normaalselt, (paar pihustit küll tembutab, aga need on juba teine teema)
Ehk siis küsimus, kellel on olnud sarnande pika käivituse probleem - külmalt kui ka soojalt, siis võiks märku anda lahenduse suhtes. Kui midagi tõesti muud üle ei jää, siis tuleb see suretusklapp uus soetada.
Ideeliselt võiks proovida ka kütusetrassi rõhku sisse suruda näiteks välise kütusepumba abil/suruõhk?
Kui tõenäoline võib olla, et pealevooluklapid mis kõrgsurvepumpa kütust tagasi ei lase voolata ei tee enam oma tööd? Vahetasin nende all asuvad tihendid välja ja kui pihustitorud maha keerata, siis ei vaju ka kütus kuhugi, jääb pumba otstesse või paariks päevaks...
Üks käivitamise probleem muidugi oli paak - mustust ja mudru täis, filtrit eemaldades nirises vaevu kütust, ometi et paagis oli vähemalt 8l kütust veel sees... Paak on puhastatud, samamoodi ka filter, trass ise on puhas.