17-04-2014, 08:59 AM
Turbo võll pöörleb puksidel. Sellega seoses on paratamatud väikesed lõtkud: kuidas muidu tekib tööks vajalik õlikile?
Suvaline teemakohane materjale in inglišš:
http://www.turbos.bwauto.com/en/products...ystem.aspx
Turbo töötamisel on paratamatu, et telgsuunalise jõu kompenseerimisele töötavad liugepinnad saavad enam vatti, kui võlli puksid, mistõttu omamoodi õigeks võib pidada väidet, et turbo pikilõtku suurenemine on sõlme kulumise näitaja. Samas ei täheda pikilõtk näiteks 0,6 mm veel seda, et turbo tingimata õli lekiks: sõltub konkreetse isendi eripärast. Kui hästi istuvad pinnad, kui hea on tihendussõlm sattunud, kui hea õli on kasutusel.
Muide, õli häädus on oluline turbo kestvuse kontekstis. Mitte ainult kunagi mootorisse valatud leeme purgilt loetud reklaamhüüatused, vaid mootoris ringleva määrdeaine ja selle manuste seis. Ning need manused kipuvad üsna kiiresti oma parimad omadused kaotama...
Turbo purunemine juhtub ikka siis, kui mingi võõrkeha lendab töörattasse või tabab tööratas kesta. Mõlemal juhul on kahjustus väga tõenäoline ja harva saab säärase kohtlemise üle elanud puhurist asja. Aga väidetavalt mõnest ikka saab ka
Suvaline teemakohane materjale in inglišš:
http://www.turbos.bwauto.com/en/products...ystem.aspx
Turbo töötamisel on paratamatu, et telgsuunalise jõu kompenseerimisele töötavad liugepinnad saavad enam vatti, kui võlli puksid, mistõttu omamoodi õigeks võib pidada väidet, et turbo pikilõtku suurenemine on sõlme kulumise näitaja. Samas ei täheda pikilõtk näiteks 0,6 mm veel seda, et turbo tingimata õli lekiks: sõltub konkreetse isendi eripärast. Kui hästi istuvad pinnad, kui hea on tihendussõlm sattunud, kui hea õli on kasutusel.
Muide, õli häädus on oluline turbo kestvuse kontekstis. Mitte ainult kunagi mootorisse valatud leeme purgilt loetud reklaamhüüatused, vaid mootoris ringleva määrdeaine ja selle manuste seis. Ning need manused kipuvad üsna kiiresti oma parimad omadused kaotama...
Turbo purunemine juhtub ikka siis, kui mingi võõrkeha lendab töörattasse või tabab tööratas kesta. Mõlemal juhul on kahjustus väga tõenäoline ja harva saab säärase kohtlemise üle elanud puhurist asja. Aga väidetavalt mõnest ikka saab ka