16-04-2014, 10:36 PM
(16-04-2014, 08:17 AM)_siim_ Kirjutas:(15-04-2014, 08:11 AM)v6sa Kirjutas:(14-04-2014, 05:38 PM)nemeetrius Kirjutas: See oli päris kole vaatepilt muidu, mootor suhteliselt kõvasti leemendas. Kõik oli turbost tulnud. Kui suur see lõtk tal olla võib siiski?
Kas karterituulutus on juba põhja alla viidud, et õlilekke süüdlasena turbot näed?
Kuniks töökettad kesta ei puutu, pole veel lugu. Pikilõtk on neil ikka mingisugune, ristlõtku olla ei tohiks. Kui see on selgelt tuntav, siis on lõppemine aja küsimus. Samas sõitsin mina lõtkuva turboga julgelt 40 kkm oma kolmega...
Pikilõtku just ei tohi olla ja risti on isegi uuel.
Vabandust, aga igasugune loogika ütleb vastupidist sinu jutule.
MB E320 CDI S211 Avantgarde '04
MB 250D W124 facelift '92 OM602.982 2.9 swap
MB 250D W124 facelift '92 OM602.982 2.9 swap