28-03-2014, 03:38 PM
Suuremad vigastused tagant otsasõitvale autole tulevad ikka sellest, et kokku põrkavad erineva tugevusega osad - esimesel reeglina pamper ja tagumisel tuled/esivõre. Kui normaalolekus veel jäävad autode esimesed ja tagumised põrkerauad kuidagi kohakuti, siis tagant otsasõidule eelnenud liiklussituatsioonis ilmselt mõlemad autod pidurdavad, mis tõstab esimese auto tagumise põrkeraua kõrgust ja langetab tagumise auto nina. Nende piltide pealt muidugi ei paista välja esimese auto plastiku alla jäävad kahjustused, mis reeglina on suuremad.
Kui sellises olukorras on veel autod nihkes pikitelje suhtes (st pole täpselt otse taga), siis on päris lihtsalt võimalik tagumisel autol pool poritiiba lõõtsana kokku vajutada esimesele autole pealtnäha suuri vigastusi tekitamata.
Kui sellises olukorras on veel autod nihkes pikitelje suhtes (st pole täpselt otse taga), siis on päris lihtsalt võimalik tagumisel autol pool poritiiba lõõtsana kokku vajutada esimesele autole pealtnäha suuri vigastusi tekitamata.