28-03-2014, 11:10 AM
Väga paljud Eestis müüdavatest autodest on vahepeatuse teinud Leedus. Siin müüakse neid misiganes riigist toodud autodena, kuna tehnilised passid päritoluriigi omad.
Sellise odavama auto puhul tasuks arvestada ka erinevate maksudega, enne kui siin liiklema saad. Esmalt on sul vaja Leedu registris maksta, transiidid osta, sõit sinna-tagasi, kindlustused teha, Eestis esmased reg jne jne. Kokkuvõttes võid laias laastus 500€ kuluga arvestada. Kas 1000€ auto puhul see mõistlik on, siin otsusta ise.
Sõidan praegugi Leedust toodud masinaga ja ei kurda. Tünga võid saada igal pool. Tahad riske maandada, siis osta auto läbi liisingu ja sul on paar nädalat aega auto tagastada, kui ilmnevad probleemid.
Mis masinatest tasub seal eemale hoida, on Ameerika päritoluga, kuna neid tõesti pidavat sinna toodama konteineritega ja tükk haaval. Seda rääkis mulle automüüjast leedukas, kes peaks olukorraga üsna kursis olema.
Herki
Sellise odavama auto puhul tasuks arvestada ka erinevate maksudega, enne kui siin liiklema saad. Esmalt on sul vaja Leedu registris maksta, transiidid osta, sõit sinna-tagasi, kindlustused teha, Eestis esmased reg jne jne. Kokkuvõttes võid laias laastus 500€ kuluga arvestada. Kas 1000€ auto puhul see mõistlik on, siin otsusta ise.
Sõidan praegugi Leedust toodud masinaga ja ei kurda. Tünga võid saada igal pool. Tahad riske maandada, siis osta auto läbi liisingu ja sul on paar nädalat aega auto tagastada, kui ilmnevad probleemid.
Mis masinatest tasub seal eemale hoida, on Ameerika päritoluga, kuna neid tõesti pidavat sinna toodama konteineritega ja tükk haaval. Seda rääkis mulle automüüjast leedukas, kes peaks olukorraga üsna kursis olema.
Herki