18-03-2014, 12:45 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 18-03-2014, 05:00 AM ja muutjaks oli Anis.)
Tered! Süüvime siis asjasse põhjalikumalt. Kui aken töötab siis vast jääb see minu pakutud uksepiidas oleva pistiku probleem ära ja CAN B (X30/4) on olemas. Ma ei saanud päris täpselt aru kas selle ukse kesklukk salongi armatuuris olevast (N72/1) nupust töötab ja ei tööta puldiga väljast või ei toimi üldse ei nupust ega puldist? Äkki jukerdab siis selle ukse juhtplokk või selle pistik vms. Paras lammutamine muidugi kuid tegelikult saaks antud ukse juhtploki tööd ilma arvutita ka kõrval ukses olevaga korraks asendades kontrollida, vasak ehk ploki peal suur L (N69/1) on väliselt teise poole peegelpilt tähega suur R (N69/2), vaja vaid pistikuid natuke väänata. Nii saaks teada kas selle ukse juhtplokk on korras. Või on üldse koostöö lõpetanud selle ukse keskluku mootor (M14/5), mis oleks vast muidugi viimane vea põhjus. Esmalt tulebki kogu puldilt saadud käsklus läbi RF (A2/65) antenni või infra (A26/1) ja-või (96/1)juhiukse ploki signaal tagumisele (N10/2) SAM plokile. Endal on esinenud ka selline keskluku lõppemine, et äkki ei suhtlenud pult enam eemalt ehk raadioteel esiklaasis oleva RF antenniga. Avas ja sulges osaliselt uksi vaid infrapuna teel puldi signaalisaatja otsa otsesel suunamisel juhiuksel olevale vastuvõtvale (A26/1) silmale. Ja rõhutan veel, et ei jäänut ka kohe paugust kõik vakka vaid osaliselt hakkas jukerdama, näiteks ühte sulges ja teist ei avanud. Esimese hooga arvasin, et kuna eemalt ei võta siis puldil patareid tühjad, vahetasin ära aga ei midagi. Edasi avastasin, et on läbi kõrvalistuja istme kõrval olevas (N10/2) kaitsmeplokis olev keskluku kaitse. Kuna olin eelnevalt avastanud signalisatsiooni pasunasse (ATA Siren) mineva pistiku oksüdeerumise sai asja edasi uuritud ja selgus, et ka sisemiselt oli skeem niiskusest kahjustatud. Ühesõnaga keskluku normaalse mittetöötamise põhjustas juhipoolse poritiiva logari taga oleva signalisatsiooni pasuna oksüdeerumine selle sisse tunginud niiskuse tagajärjel... On ju hea koht ka leitud oksiidi ära hoidmiseks sellisele niiiii keerulisele seadmele, kuna seadme lammutusel selgus, et seal sees on ju lausa autonoomne toide juhuks kui üritad akut eraldada ja seda ära petta... Kuid lõppkokkuvõttes soovitan Sul minna läbi Hort Autost kuna siis jääb Sul aega rohkem endale, kui neid igasugu vigasid minu jutu järgi ise otsides, sest need on lihtsalt luulud ja oletused. Soovitan Horti kuna ise tunnen sellest asutusest ühte asutaja liiget kellel isegi G klassi pisik küljes. Kunagise jutu käigus tuli üllatuseks välja ka see, et tunneb Nostromo Sinu auto eelmist omanikku, kuna varem töötas Silberis, sellepeale ütleks, et küll eesti on ikka väike. Panen siis jälle ka lingi mõnede juttu illustreerivate piltidega. http://imgur.com/a/bo8DP