12-03-2014, 12:08 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 12-03-2014, 12:09 PM ja muutjaks oli v6sa.)
(11-03-2014, 09:12 PM)KasVaru Kirjutas: ...
Tervet pihustit sellepärast et kuu aega tagasi on uued otsad pandud ja...ja seejärel laginat tekitav pihusti uuesti stendis kontrollitud ekstra...ja kõik oli tibi tobi stendis.
Kui äsjapaigaldatud pihustiotstel üks käitub teistest erinevalt on kaks võimalust: kas praagid on 1 või ülejäänud. Tõenäolisem on 1 praagi sattumine.
Pihustussurve on vaid üks näitaja. Koonuse iseloom ja tegelik ruumiline jaotus on omaette teemad ja neid keegi minu teada Eestis ei kontrolli. Silma järgi hinnatakse küll, kuid silm on siin üsna küündimatu vahend. Ka kogenud säärane.... Mootoris käitub teistest erinev ots aga isemoodi.
Ehk mina laseks paigaldada samale pihustile järgmise otsa ja siis kaeks uuesti. Kui plagin liigub silindrist silindreisse koos pihustiga, siis on põhjus ikka pihustis, mitte mootoris.