Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Renault Safrane 2000a 3.0 V6 Fulloption cobra.
#18
(24-02-2014, 01:38 PM)Cobra Kirjutas: Vana pütt:
[Pilt: 20140220_112601.jpg]

Laagri vahetuseks tuli natuke ka lammutada siiski.
[Pilt: 20140220_122516.jpg]

Laager ise.
[Pilt: 20140220_122528.jpg]

Ja minu esimene mitte uus varuosa või vidin autoküljes, mis on siia tulnud stiilis, ühemehe vana on teisemehe uus..
Viimane pütt. Natuke süda tilgub verd, aga pole hullu. Vähemalt täidab oma ülessande ja on vaikne. Välimus ka vb natuke parem summutiotsal.
pildi tegemise hetkel ei ole veel täieliku keevitust tehtud, tegelikuses on ilus sile keevitus ja ära lihvitud kõik.
[Pilt: 20140221_154822.jpg]


Vaata äkki mõne hõbetähe tagapütt sobib sinna Eusa_angel. Ilmselt on kõige mõistlikum mõnest suvalisest summutikataloogist võimalikult sarnane leida.

Pole ehk 100% teemasse aga mul oli kunagi Renault 25. Tegu oli 85 aasta V6 mootoriga isendiga. Tagaluuk sulgus sama põhimõttega nagu mu praegusel autolgi - lükkasid esimesse hambasse ja ise tõmbas teise. Avamisel ei pidanud ka lõpuni nuppu vajutama vaid piisas mikrolüliti rakendumisest et mehhanism avaneks. Teine tore asi oli originaalpuldist toimiv!! kesklukustus, signaal edastati kodeeritult, infrapunaga. Kolmas huvitav asi oli rääkiv pardakompuuter, rääkis saksa keeles mehehäälega ja sealjuures täiesti selgelt. Eriti hämmastab mind nende kjolme asja juures tolle aja võimaluste juures häälesüntesaatori loomine. Muuest lisadest olid veel elektritoolid ja kütusekompuuter, bensujäägi näit oli liitri täpsusega ja digikujul esitatud. Puldiga kesklukuga masinaid nagu ei teagi rohkem sellest ajast. Ja ega see pagassi servo nüüd ka mingi laiatarbe kaup polnud tol ajal. Suured prantslased on alati oma varustuses innovaatilised olnud, muidugi mitte nii nagu Mercedes-Benz Smile aga siiski on tegu hästi koheldud masina korral tõelise luksusautoga.
Asoo ja meelde tuli veel et tulede regull töötas vedelikuga ja turboversioonil peaks olema turbo jahutamiseks või õlitamiseks lisa elektripump, mis mootori seiskudes mingi aja töötab. Samuti olid Baccara versioonil ka taga raadio juhtimise nupud ning keskluku juhtnupp. Minu omal oli tagumist lisajuhtimist polnud oli ainult roolisambal olev lisakang, nagu praegustel prantslastelgi. Mingeid ulmelisi elektrivigu minu omal ei olnud.
ootan diskussiooni
Vasta


Sõnumeid selles teemas
RE: Renault Safrane 2000a 3.0 V6 Fulloption cobra. - Autor: thalenfrei - 11-03-2014, 11:16 PM

Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  BMW 530d aut touring 2000a Joonas Joonas 2 11,205 21-01-2014, 08:32 PM
Viimane postitus: Cobra



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne