Väliselt vägagi sarnased mootorid. Ega seal suurt midagi vahetada polegi. Mootori juhtplokk juhtmestikuga ja bensiinipump ka 2.3 oma.
Üks hea soovitus veel: kui vanal 2.0 mootoril roolivõimendi pump ilusti töötab, siis pole mõtet hakata torusid lahti keerama. Pump keerata mootori küljest lahti, jättes see kõrvale lihtsalt. 2.3 vahele tõstes, keerata pump tagasi külge. Pole vaja õli välja lasta ega lisatööd tekitada Ja rihm ka enne maha.
Kui endal vahetasin, küll 2.0 - 2.0, siis ma ei võtnud isegi käigukasti alt, aga eks see kuidas keegi heaks arvab.
Keegi võib täiendada mu juttu
PS: mootori vahetusel on hea kontrollida mootoripatjate seisukorda.
Edit: ei vaadanud kuupäeva, teema suht vana
Üks hea soovitus veel: kui vanal 2.0 mootoril roolivõimendi pump ilusti töötab, siis pole mõtet hakata torusid lahti keerama. Pump keerata mootori küljest lahti, jättes see kõrvale lihtsalt. 2.3 vahele tõstes, keerata pump tagasi külge. Pole vaja õli välja lasta ega lisatööd tekitada Ja rihm ka enne maha.
Kui endal vahetasin, küll 2.0 - 2.0, siis ma ei võtnud isegi käigukasti alt, aga eks see kuidas keegi heaks arvab.
Keegi võib täiendada mu juttu
PS: mootori vahetusel on hea kontrollida mootoripatjate seisukorda.
Edit: ei vaadanud kuupäeva, teema suht vana