03-03-2014, 09:25 AM
(02-03-2014, 01:04 AM)hannes_s Kirjutas: ...
Kellel raha üleliia siis edu, lühemate otsade puhul ei laeta seda 100A akut kunagi täis.
...
Tahaksid ehk selle väite füüsikalist põhja avada?
Sama energiahulk võetakse käivitamiseks ju nii väikesest kui suurest akust. Kuidas nüüd väikesesse akusse see tagasi panna suudetakse, aga suurde äkki mitte? Seda enam, et me räägime erinevusest alla kolmandiku
Teoreetiliselt on võimalik, et suur aku suudab riknemasolevat geneka lõppu kiirendada, suutes vastu võtta enam laadimisvoolu
Tõsi on see, et iga lisakilogramm suurenda kütusekulu ning halvenda dünaamikat 1500+ auto puhul pole suurusjärk 8-10 kg vist oluline?