24-02-2014, 12:47 AM
Nüüd viin auto ja kasutajanime ka kokku
Muidu on kõik äge, aga Subaru ise kahjuks minu silmis mitte. Oleks Mitsu EVO, siis tõstaks mütsi.
Kunagi sain sõita sarnase imprezaga, mis oli veidi järgi aidatud, sõbra oma. Väidetavalt ca 400hp. Liikus väga julmalt edasi. Väänas maast madalast ja lõpuni välja.
Tegemist oli siis 2-ukselisega, tehasepuuriga jne. Parempoolse rooliga muidugi. 208kW on vist neil originaalis.
Aga neil oli põhihädaks sulav kolb. 2 mootorit said niiviisi otsa, üks vähemasti Audrus kiire kurvi lõpus.
Kolvi tellisin ma ise, see raibe maksis vist mingi pea 5k krooni tükk.
Ehk...."surge tank`i" soovitan kindlasti teha. Isegi poole paagi bensiiniga pidavat kohati nälga jääma. Sõbral juhtus 2 korda sedasi. Ta oli ka muidugi vormelisõitja ja läbis kurve tavalisest kiiremini.
Edu!
Muidu on kõik äge, aga Subaru ise kahjuks minu silmis mitte. Oleks Mitsu EVO, siis tõstaks mütsi.
Kunagi sain sõita sarnase imprezaga, mis oli veidi järgi aidatud, sõbra oma. Väidetavalt ca 400hp. Liikus väga julmalt edasi. Väänas maast madalast ja lõpuni välja.
Tegemist oli siis 2-ukselisega, tehasepuuriga jne. Parempoolse rooliga muidugi. 208kW on vist neil originaalis.
Aga neil oli põhihädaks sulav kolb. 2 mootorit said niiviisi otsa, üks vähemasti Audrus kiire kurvi lõpus.
Kolvi tellisin ma ise, see raibe maksis vist mingi pea 5k krooni tükk.
Ehk...."surge tank`i" soovitan kindlasti teha. Isegi poole paagi bensiiniga pidavat kohati nälga jääma. Sõbral juhtus 2 korda sedasi. Ta oli ka muidugi vormelisõitja ja läbis kurve tavalisest kiiremini.
Edu!
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Elbe Engineering