21-02-2014, 01:11 PM
(21-02-2014, 11:35 AM)ertzzz Kirjutas: nii viga teada ja jääb diagnostikasse minematta,muidugi ei tea kas teisi see aidata võib aga ei olnud mitte ükski andur ega midagi läbi,asi oli hoopis(EZL KAT) lülitis pistikus( kus on ,1,2,3,S,5,N ja 7 ) mul oli see pistik pandud N peale ja pikema uurimise ja puurimisega sain teada et see peab olema S või alla S-si,see pidi seonduma sellega mis kütusega sa sõidad.Pikema mõtlemiseta panin ta S peale ja asi muutus tunduvalt paremaks,proovisin sys S all olevat 3 ja oligi korras
ei mingit puterdamist ega jõu kadumist,oskab keegi sutsu targem seletada seda rohkem lahti.( S pidi olema premium kütus,ja N regulaarne kütus)kas see sys tõesti teeb nii suuri muutusi mootori töötamisel? tänud
Juhus. EZL KAT määrab süütehetke, nagu varem mainiti.
Ehk viga on Sul alles, lihtsalt hetkel said olukorra paremaks.
Ottomootori õnnetuseks on tema sõltuvus nii süüte- kui toitesüsteemi korrasolekust. Praegu kruttisid süüdet eeldatavasti varasemaks, mistõttu rammusam segu põleb valutumalt.
Jälgi küünlaid - mõnetuhande km läbimise järel peaks olema selge, kuivõrd õigesti mootor tötab.