19-02-2014, 07:26 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 19-02-2014, 07:30 PM ja muutjaks oli Priit.)
Veel täienduseks:
- külma mootoriga massi (kere) ja plussi (pumba pistiku +) vahel on 12V (õigemini 11,5) olenemata sellest, kas salongivent seisab või töötab ja kas pliidinupud on ON või OFF
Järelikult juhtimine peaks olema massijuhtme vahel. Külma mootoriga aga massi ja pistiku nulli vaheline takistus on lõpmatu olenemata salongiventika töötamisest ja pliidinuppude asendist. Võib-olla juhtmoodul kasutab ka temperatuuri infot, aga vaevalt seda nii keeruliseks on aetud?
Kas keegi viitsib vaadata, kas tema W124-l hommikul külma mootoriga tsirkulatsioonipump töötab või mitte, kui pliidinupud on põhja keeratud? Kas keegi teab, kust juhtplokki otsida (äkki kuskil pliidinuppude paneeli taga?)?
Teoorias võiks muidugi pumbale lüliti vahele panna, aga pigem paneks tööle, nagu tehas on ette näinud.
- külma mootoriga massi (kere) ja plussi (pumba pistiku +) vahel on 12V (õigemini 11,5) olenemata sellest, kas salongivent seisab või töötab ja kas pliidinupud on ON või OFF
Järelikult juhtimine peaks olema massijuhtme vahel. Külma mootoriga aga massi ja pistiku nulli vaheline takistus on lõpmatu olenemata salongiventika töötamisest ja pliidinuppude asendist. Võib-olla juhtmoodul kasutab ka temperatuuri infot, aga vaevalt seda nii keeruliseks on aetud?
Kas keegi viitsib vaadata, kas tema W124-l hommikul külma mootoriga tsirkulatsioonipump töötab või mitte, kui pliidinupud on põhja keeratud? Kas keegi teab, kust juhtplokki otsida (äkki kuskil pliidinuppude paneeli taga?)?
Teoorias võiks muidugi pumbale lüliti vahele panna, aga pigem paneks tööle, nagu tehas on ette näinud.