05-02-2014, 04:13 PM
Teema lõpetuseks: http://tarbija24.postimees.ee/2685428/kl...t-huvitist
Isiklikult on tagantjärgi muidugi iseäranis huvitav lugeda sealseid kommentaare ), aga see selleks.
Minu jaoks sai sellest asjaajamisest põhimõtteline küsimus hetkest, kui auto ülevaatamisel poetas nende "expert", et ega muud moodi ei saagi kui kohtu kaudu nendega asju ajada. Mis mõttes teenusepakkuja rikub auto ja siis paugutab uksi, kui klient soovib asja lahendada? See oleks võinud täitsa vabalt lõppeda ka lihtsalt nendepoolse vabanduse või palju väiksema rahalise väljaminekuga nende jaoks. On arusaadav, et kes teeb sellel juhtub. Sealt käib 100 autot päevas läbi ja never ei või midagi juhtuda? Aga näed juhtus. Ole mees, vabanda ja elu läheb edasi. Kuid selline suhtumine, et anna raha ja tõmba uttu, meil ei juhtu kunagi midagi...? Tore, et tarbijakaiseametil jätkus selgroogu. Tänud neile õigluse taastamise eest. Lihtsalt hale lugeda veel seda Statoili esindaja kommentaari, isegi nüüd ei suuda end kokku võtta, süveneda teemasse ja tõenditesse ja öelda välja, et vabandust, et nii läks, juhtub häälestame oma seadmeid paremini ja teinekord enam seda asja ei juhtu. Igatahes kui teil midagi sellist, siis pole vaja pead õlgade vahele tõmmata. Kui asi on õige, siis tuleb nõuda, kui härrad ise ei tule selle peale, et klient on ka siis klient, kui talle kahju tekitatakse.
Isiklikult on tagantjärgi muidugi iseäranis huvitav lugeda sealseid kommentaare ), aga see selleks.
Minu jaoks sai sellest asjaajamisest põhimõtteline küsimus hetkest, kui auto ülevaatamisel poetas nende "expert", et ega muud moodi ei saagi kui kohtu kaudu nendega asju ajada. Mis mõttes teenusepakkuja rikub auto ja siis paugutab uksi, kui klient soovib asja lahendada? See oleks võinud täitsa vabalt lõppeda ka lihtsalt nendepoolse vabanduse või palju väiksema rahalise väljaminekuga nende jaoks. On arusaadav, et kes teeb sellel juhtub. Sealt käib 100 autot päevas läbi ja never ei või midagi juhtuda? Aga näed juhtus. Ole mees, vabanda ja elu läheb edasi. Kuid selline suhtumine, et anna raha ja tõmba uttu, meil ei juhtu kunagi midagi...? Tore, et tarbijakaiseametil jätkus selgroogu. Tänud neile õigluse taastamise eest. Lihtsalt hale lugeda veel seda Statoili esindaja kommentaari, isegi nüüd ei suuda end kokku võtta, süveneda teemasse ja tõenditesse ja öelda välja, et vabandust, et nii läks, juhtub häälestame oma seadmeid paremini ja teinekord enam seda asja ei juhtu. Igatahes kui teil midagi sellist, siis pole vaja pead õlgade vahele tõmmata. Kui asi on õige, siis tuleb nõuda, kui härrad ise ei tule selle peale, et klient on ka siis klient, kui talle kahju tekitatakse.