04-02-2014, 02:12 PM
(04-02-2014, 01:39 PM)arcar Kirjutas: kahjuks on eelnev video näide "pika välbaga õli"kasutamisest.uuel X5-l on ka välp 30000 km ja vist ka teistel uuematel autodel,tegelt kannataks ikkagi vahetada ca 15000 km tagant,mul on üks cayenne hetkel mis samuti 30000 välbaga sõitnud ja esmakordselt kui õli korgi maha keerasin siis sealt väga sisse ei näinud :d,olen nüüd pesuvahendiga sõitnud bardahli kaubamärgi alt toodetud ,algul 200km ja siis uus õli koos vahendiga ja taaskord 300km ja nüüd olen oma 1200km läbi sõitnud ja näeb juba õlikorgist sisse ja tundub,et see töötab,odav lõbu just pole iga 200-300 km järel õli vahetada aga muud varianti ma pole leidnud,mul olid ka sümptomid sellised hullud juba muidugi,keti pinguti oli nii si..a täis,et ei suutnud enam pingutada ja kett lagises,see probleem on tänaseks kadunudEi taha ära sõnuda-sul ilmselt vedanud ja vast saabki korda aga mustem stsenaarium oleks siis ikkagi 2000+500-teadjamad räägivad isegi seda, et kui tahad vahetada mootoriõli marki peaks vahetama ka kvaliteetsemalt kehvemale(kallimalt odavamale)kvaliteetsemal on paremad pesemisomadused ja ilmselt võib tekitada ka sita lahtileotamisga probleeme-niiet asi ikkagi kinni regulaarses õlivahetamises-10 kilo kilomeetreid ja mahlad vahetusse-eesti oludes peaks ok olema.,proovida võib kindlasti neid pesu vahendeid.bardahli mees vähemalt kinnitas,et ükski mootor pole kotti sellepärast jooksnud !porsche puhul mootori maha kakkumine ja seest pesu ei tulnud minujaoks kõne allagi,sest selle maksumus oleks tulnud ca 2000 euri,hetkel olen 500 hakkama saanud ja tundub,et on kõik jälle ok ! eks seda näitab muidugi aeg !