07-01-2007, 05:07 PM
Sul see üleminekuvariant...K-Jetronik koos elektriliselt timmiva tühikäiguga (Idle Speed Control)...
Juhtrõhuregulaatori juhe - sinna antakse vool peale, soojendab seda metallli, et see tundlikum oleks ja seeläbi kütuse hulka õigel momendil vähendaks....
Tühikäik - just seesama klapp kontrollib seda kogu elu (Idle Valve). Klapp on selline, et kui vool tagant ära, siis on see täiesti lahti, seetõttu lähevadki pöörded lakke kui voolu eemaldad. Tavaline elektromagnetklapp see, voolu peale saades hakkab ennast sulgema. Mida suletum, seda väiksem on tühipööre ja pingega määratakse vastav pööre, mis vastav mootori töötemperatuurile ja olekule.
See asi saab info just sellest samast ajust (Idle speed control unit). Ja see aju omakorda saab info pärispaljudest asjadest. Soovitan sul elektriskeemi otsida, sealt otsi aju ülesse ja näed kust info saab...ja saad ükshaaval kõik läi kontrollida..
Andur - kui see on sul pritsungipea kõrvalistuja poolel, siis on see jah õhuklapi asendi andur... Seda oled kontorllinud üldse? Seal kolm otsa - mass, vool sisse ja vool välja, töötava mootrori ajal tõmba seda pistikut eemale, lükka testri otsad vahele ja mööda väljatulev pinge - see peab olema 0,6-0,7V vahel (parandage, kui valesti mäletasin). Kui ei ole, siis keera see junn lahti, maybe ferriitrajad kulunud sellel.. Ja sellel junnil on 4 kruvi, ja igast nurgast on see reguleeritav....tagasi pannes peadki testriga vaatama, et väljatulev pinge jääks sinna kindlasse vahemikku... Just selle regullimisega saab tühikäiku muuta (muda teeb seda auto ise, kuid kui kulund hakkab segast panema).....
Sinu puhul - tühikäik täis erladisüüsteem puht elektrooniliselt.
Kütus - mehhaaniline puhtalt. Omavaheline seos - kui ikka tühikäiku kõrgel hoiab, siis kulutab rohkem kütet ka...muud ei midagi...
Juhtrõhuregulaatori juhe - sinna antakse vool peale, soojendab seda metallli, et see tundlikum oleks ja seeläbi kütuse hulka õigel momendil vähendaks....
Tühikäik - just seesama klapp kontrollib seda kogu elu (Idle Valve). Klapp on selline, et kui vool tagant ära, siis on see täiesti lahti, seetõttu lähevadki pöörded lakke kui voolu eemaldad. Tavaline elektromagnetklapp see, voolu peale saades hakkab ennast sulgema. Mida suletum, seda väiksem on tühipööre ja pingega määratakse vastav pööre, mis vastav mootori töötemperatuurile ja olekule.
See asi saab info just sellest samast ajust (Idle speed control unit). Ja see aju omakorda saab info pärispaljudest asjadest. Soovitan sul elektriskeemi otsida, sealt otsi aju ülesse ja näed kust info saab...ja saad ükshaaval kõik läi kontrollida..
Andur - kui see on sul pritsungipea kõrvalistuja poolel, siis on see jah õhuklapi asendi andur... Seda oled kontorllinud üldse? Seal kolm otsa - mass, vool sisse ja vool välja, töötava mootrori ajal tõmba seda pistikut eemale, lükka testri otsad vahele ja mööda väljatulev pinge - see peab olema 0,6-0,7V vahel (parandage, kui valesti mäletasin). Kui ei ole, siis keera see junn lahti, maybe ferriitrajad kulunud sellel.. Ja sellel junnil on 4 kruvi, ja igast nurgast on see reguleeritav....tagasi pannes peadki testriga vaatama, et väljatulev pinge jääks sinna kindlasse vahemikku... Just selle regullimisega saab tühikäiku muuta (muda teeb seda auto ise, kuid kui kulund hakkab segast panema).....
Sinu puhul - tühikäik täis erladisüüsteem puht elektrooniliselt.
Kütus - mehhaaniline puhtalt. Omavaheline seos - kui ikka tühikäiku kõrgel hoiab, siis kulutab rohkem kütet ka...muud ei midagi...
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”