02-02-2014, 06:00 PM
Tere!
Jälle paar küsimust tekkinud. Vanu asju enam vaadata pole vaja, nüüd uued mured
Üks vahe sai jäärada lõbu pärast sõidetud. Noh mis sa selle 2.2 automaadiga ikka teed. Sund teine ja 4-5 tuhat pööret siis jõudis minna. Paar korda laksis avariireziimi mootori. Küttenälga jäi nagu. Ja nüüd see rohkem välja löönud. Kui auto käib, kas filtri voolikutes peabki diisel õhuga pooleks või koos mullidega liikuma? Vist mitte? Võtsin sis küttefiltri maha ka ja mis ma näen, 1cm loksus filtri põhjas kütust. Kas on võimalik et tõmbab kuskilt õhku sisse ja siis jääb küttenälga? Kui just vahepeal rohkem pöördeid anda siis sureb välja, rahulikult kuni 3000 pöördeni pole viga midagi. Aga just need õhumullid häirivad, et jääb nälga. Arvamusi, mida peale pumba vaadata?
Jälle paar küsimust tekkinud. Vanu asju enam vaadata pole vaja, nüüd uued mured

Üks vahe sai jäärada lõbu pärast sõidetud. Noh mis sa selle 2.2 automaadiga ikka teed. Sund teine ja 4-5 tuhat pööret siis jõudis minna. Paar korda laksis avariireziimi mootori. Küttenälga jäi nagu. Ja nüüd see rohkem välja löönud. Kui auto käib, kas filtri voolikutes peabki diisel õhuga pooleks või koos mullidega liikuma? Vist mitte? Võtsin sis küttefiltri maha ka ja mis ma näen, 1cm loksus filtri põhjas kütust. Kas on võimalik et tõmbab kuskilt õhku sisse ja siis jääb küttenälga? Kui just vahepeal rohkem pöördeid anda siis sureb välja, rahulikult kuni 3000 pöördeni pole viga midagi. Aga just need õhumullid häirivad, et jääb nälga. Arvamusi, mida peale pumba vaadata?