07-01-2007, 02:15 PM
Ikka vana probleem, nüüd aga mõtleks teoreetiliselt.
Tollel mootoril on ette nähtud, et külma mootoriga oleks tühikäigul pöörded 900 peal ja soojalt 750 peal.
Nii, olen aru saanud, et üks asi, mis sellel mootoril pöörded regulleerib, on see tühikäigu relee. Lisaks on veel olemas see nn. õhuklapp, mis siis info vist saabki sellest releest. Samuti olemas ka juhtrõhu regullaator, millele juhe otsa läheb.
Aga mil viisil see kupatus tegelikult üldse pöördeid regulleerib, sest elektroonikaga peab ta igatahes ju mängima ja elektroonikast ainult need kolm vidinat ongi ju. Ahjaa tegelikult pritsungi pea küljes seal all on ka mingi jubin, mis pea küljes on ja kaks juhet otsa läheb - ise arvan, et mingi andur, mis selle õhuklapi asendit loeb.
Niisiis veelkord - mis jubin siis ja kuidas ta võtab pöördeid allapoole. See õhuklapp ei saa ju olla, sest sell lahtiühendamisel lähevad pöörded 2000 peale ja ta on lihtsalt klapp, kas kinni, või lahti.
Ise mõtlen, et juhtrõhu regullaatoril on asjaga mingi seos, sest sinna läheb juhe peale, millele pidevalt mingi 12+V elektrit sisse lastakse. See ots, millele see elekter peale tuleb, on ise mingi bimetall takisti vist, mille takistus peab olema 26 oomi.
Kas siis äkki mingi väiksema eletri peale laskmisel hakkab asi kuidagi niiviisi töötama, et vähendatakse kas kütuse või õhu peale saamist.
Igasugused teooriad teretulnud, usun, et saan hakata probleemi lahendama alles siis, kui on olemas teadmine selle töökäigu kohta.
No ei saa sellest pöörete jamast lahti - olen juba kõike teinud - uued otsad jootnud sellele juhtmele, mis läheb tolle tühikäigu relee külge, erinevaid releesid proovinud ja tean, et need on terved.
Juhtrõhu regulaattorit olen ka vahetanud, mis siis veel?
Tollel mootoril on ette nähtud, et külma mootoriga oleks tühikäigul pöörded 900 peal ja soojalt 750 peal.
Nii, olen aru saanud, et üks asi, mis sellel mootoril pöörded regulleerib, on see tühikäigu relee. Lisaks on veel olemas see nn. õhuklapp, mis siis info vist saabki sellest releest. Samuti olemas ka juhtrõhu regullaator, millele juhe otsa läheb.
Aga mil viisil see kupatus tegelikult üldse pöördeid regulleerib, sest elektroonikaga peab ta igatahes ju mängima ja elektroonikast ainult need kolm vidinat ongi ju. Ahjaa tegelikult pritsungi pea küljes seal all on ka mingi jubin, mis pea küljes on ja kaks juhet otsa läheb - ise arvan, et mingi andur, mis selle õhuklapi asendit loeb.
Niisiis veelkord - mis jubin siis ja kuidas ta võtab pöördeid allapoole. See õhuklapp ei saa ju olla, sest sell lahtiühendamisel lähevad pöörded 2000 peale ja ta on lihtsalt klapp, kas kinni, või lahti.
Ise mõtlen, et juhtrõhu regullaatoril on asjaga mingi seos, sest sinna läheb juhe peale, millele pidevalt mingi 12+V elektrit sisse lastakse. See ots, millele see elekter peale tuleb, on ise mingi bimetall takisti vist, mille takistus peab olema 26 oomi.
Kas siis äkki mingi väiksema eletri peale laskmisel hakkab asi kuidagi niiviisi töötama, et vähendatakse kas kütuse või õhu peale saamist.
Igasugused teooriad teretulnud, usun, et saan hakata probleemi lahendama alles siis, kui on olemas teadmine selle töökäigu kohta.
No ei saa sellest pöörete jamast lahti - olen juba kõike teinud - uued otsad jootnud sellele juhtmele, mis läheb tolle tühikäigu relee külge, erinevaid releesid proovinud ja tean, et need on terved.
Juhtrõhu regulaattorit olen ka vahetanud, mis siis veel?
" The Best Or Nothing" Mercedes-Benz
Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868