28-01-2014, 02:13 PM
Cosworth pole veel täna kallis. Alles üks lätlane pakkus mingi 5k euroga. Pidi vähemalt korralik eksemplar olema.
Coilovereid ei pakuta sellele autole vaikimisi. Küll aga saab ühtteist välja mõelda ja on ka mõeldud (Eestis ma mõtlen).
Minu kui võhiku vastused sinu küsimustele oma praktika põhjal:
Rooste sõltub otseselt eelnevatest omanikest. On ka tsingitud keresid.
Veermik on väga vastupidav, nagu mersul ikka. Auto kerge ka.
Juhitavus on standard 190`nel nii ja naa. Pehme, ebalev, uimane ja väga alajuhitav. Kõike seda aga annab parandada, päris lootusetu pole.
Mootorid on mersul kõik enamvähem samasse auku vastupidavuse poolest. Kui ei hoolda, kestab. Kui hooldad, kestab lihtsalt kauem. Mingit üüber perfoormansit ei maksa loota ühegi puhul, isegi mitte Cosworthi.
Manuaalkast on töökindel nagu kogu muu tehnika mersul. Käiguhoovastik oleks vaja tihkemaks ajada, siis on omal parem käike raiuda. Aegajalt võiks õli vahetada ja taset normis hoida.
Coilovereid ei pakuta sellele autole vaikimisi. Küll aga saab ühtteist välja mõelda ja on ka mõeldud (Eestis ma mõtlen).
Minu kui võhiku vastused sinu küsimustele oma praktika põhjal:
Rooste sõltub otseselt eelnevatest omanikest. On ka tsingitud keresid.
Veermik on väga vastupidav, nagu mersul ikka. Auto kerge ka.
Juhitavus on standard 190`nel nii ja naa. Pehme, ebalev, uimane ja väga alajuhitav. Kõike seda aga annab parandada, päris lootusetu pole.
Mootorid on mersul kõik enamvähem samasse auku vastupidavuse poolest. Kui ei hoolda, kestab. Kui hooldad, kestab lihtsalt kauem. Mingit üüber perfoormansit ei maksa loota ühegi puhul, isegi mitte Cosworthi.
Manuaalkast on töökindel nagu kogu muu tehnika mersul. Käiguhoovastik oleks vaja tihkemaks ajada, siis on omal parem käike raiuda. Aegajalt võiks õli vahetada ja taset normis hoida.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Elbe Engineering