28-01-2014, 12:30 PM
Jah, teatud isikutel võib Ladast ka väga palju rõõmu olla.
Üsna mõttetu arutelu siin eespool küll, aga teemasse tagasi tulles - S430 ülalpidamine saab kindlasti väga kallis olema. Kui sa leiad, et su rahakott peab vastu neljakohalistele remondiarvetele ja seda ilmselt mitte üldse harva, siis muidugi - S on kindlasti väga-väga mõnus ja luksuslik auto. Lase käia.
See, kui sul on praegu natuke kõrvale pandud, ei päästa sind siis, kui tuleb kolmas või neljas taoline arve. Sa pead olema võimeline jooksvalt suuri summasid maksma, et seda autot hoida oma seisukorras. Minu isiklik soovitus on, et pane veel veidi kõrvale ja osta turul olev korralik isend. Ma hetkel surfama ise ei hakka, kuid kindlasti on ta seal hinnaklassi teises otsas. Kontrolli, et tüüpvead oleksid juba parandatud. Point on selles, et kallima otsa autot ostes sa tegelikult säästad - odavama autoga maksad sa selle hinnavahe remonditöökojale mitmekordselt tagasi.
Hooldusajalugu ära usu. Nagu ma kuskil siin foorumis ka mainisin kunagi - müüsime kunagi auto ühele Eesti tuntud automüüjale (õigemini andsime vana ära ja võtsime temalt uue). Paar kuud hiljem oli vana auto müügis hooldusraamatuga - mida tal reaalselt olla ei saanud.
Isiklikult soovitaksin üldse vaadata W211 320 diisli poole näiteks. Ei ole küll V8 lõrinat, kuid minek on hämmastav, kütusekulu normaalsem ja ilmselt on see üldse vähem probleemsem auto, kui W220. Olen ise üsna pikka kasvu (tunnen, et C jääb väikseks) ning E-klass on täiesti piisav - ei tunne üldse vajadust S järgi.
Üsna mõttetu arutelu siin eespool küll, aga teemasse tagasi tulles - S430 ülalpidamine saab kindlasti väga kallis olema. Kui sa leiad, et su rahakott peab vastu neljakohalistele remondiarvetele ja seda ilmselt mitte üldse harva, siis muidugi - S on kindlasti väga-väga mõnus ja luksuslik auto. Lase käia.
See, kui sul on praegu natuke kõrvale pandud, ei päästa sind siis, kui tuleb kolmas või neljas taoline arve. Sa pead olema võimeline jooksvalt suuri summasid maksma, et seda autot hoida oma seisukorras. Minu isiklik soovitus on, et pane veel veidi kõrvale ja osta turul olev korralik isend. Ma hetkel surfama ise ei hakka, kuid kindlasti on ta seal hinnaklassi teises otsas. Kontrolli, et tüüpvead oleksid juba parandatud. Point on selles, et kallima otsa autot ostes sa tegelikult säästad - odavama autoga maksad sa selle hinnavahe remonditöökojale mitmekordselt tagasi.
Hooldusajalugu ära usu. Nagu ma kuskil siin foorumis ka mainisin kunagi - müüsime kunagi auto ühele Eesti tuntud automüüjale (õigemini andsime vana ära ja võtsime temalt uue). Paar kuud hiljem oli vana auto müügis hooldusraamatuga - mida tal reaalselt olla ei saanud.
Isiklikult soovitaksin üldse vaadata W211 320 diisli poole näiteks. Ei ole küll V8 lõrinat, kuid minek on hämmastav, kütusekulu normaalsem ja ilmselt on see üldse vähem probleemsem auto, kui W220. Olen ise üsna pikka kasvu (tunnen, et C jääb väikseks) ning E-klass on täiesti piisav - ei tunne üldse vajadust S järgi.