27-01-2014, 10:02 PM
220 on väga mõnus auto, aga kui see kere meeldib peaksid ikka vist veidi kallimaid aparaate vaatama. See ei tähenda muidugi, et 7 kilo eest saani ei oleks võimalik osta. Sellel aparaadil hakkab kohe silma tiibadel lokkav rooste, kui seda ka ei taha omanik ära kaotada, siis kui hoolega seda autot üldse hoitud on... ?? W220 kere on üsna roostesõbralik, kui auto eest ei hoolitse.
Hea oleks ka kui müüjal oleks ette näidata mõni tsekk viimastest aastatest õhkamortide või kompressori kohta. Muidu võiks kohe esimene talv vähemalt ühe õhkamordi raha varuks olla. Uus oli vist vanas rahas törts üle 10 000 krooni, üsna arvestatav väljaminek ju.
Hind on päevaga muide autol juba ka kukkunud, nüüd 3200 peal.
Võrreldes eelmise kerega (W140) on 220 ikka tehnikaime. Aga 3500 eest ei saa ka korralikku w140.
Käi mõnda 8 tuhandest vaatamas siis oskad odavamaid kriitilisemalt vaadata.
Hea oleks ka kui müüjal oleks ette näidata mõni tsekk viimastest aastatest õhkamortide või kompressori kohta. Muidu võiks kohe esimene talv vähemalt ühe õhkamordi raha varuks olla. Uus oli vist vanas rahas törts üle 10 000 krooni, üsna arvestatav väljaminek ju.
Hind on päevaga muide autol juba ka kukkunud, nüüd 3200 peal.
Võrreldes eelmise kerega (W140) on 220 ikka tehnikaime. Aga 3500 eest ei saa ka korralikku w140.
Käi mõnda 8 tuhandest vaatamas siis oskad odavamaid kriitilisemalt vaadata.
Mercedes-Benz varuosad, remont, hooldus, diagnostika, tarkvara uuendused, SCN kodeeringud jne
LESVEN OÜ Suur-Sõjamäe 30F Tallinn
www.lesven.ee
LESVEN OÜ Suur-Sõjamäe 30F Tallinn
www.lesven.ee