26-01-2014, 09:32 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 26-01-2014, 09:39 PM ja muutjaks oli nostromo.)
Täitsa löpp kui odavaks ikka sellised luksussöidukid läinud on-W220 3500.-, isegi keskmised W140 ja korralikumad W124 on kallimad kuid loomulikult ka vastupidavamad. Semjorkade hinnad langevad rohkem kuna bemm enam rullnokkadele meelt mööda kui "penskarite" Mercedes-Benz ja sellise tühise asja nagu hoolduse peale nad üldjuhul oma kallist aega ega raha ei kuluta Sellepärast saabki ühe läbi aegade ilusaima E38 1000.- kätte. Kaalusin ka omal ajal 5a tagasi kas W140 vöi E38 ja valisin W140 kupee ehk C140 ning olgugi et see nüüdseks Soome müüdud ei kahetsenud valikut grammigi-lihtsalt SUUREPÄRANE auto-nagu siid.
Eesti autokultuur lihtsalt veidi teine kui nt Saksamaal kus rullnokad eelistavad pigem tuunitud Golfi ja seitsmeste roolis näed tavaliselt siiski 70-seid hallipäiseid härrasmehi.
Nt selle foorumi kasutaja Mike22 omab W220 S320 CDI-d mille ostis keskmises korras olevana ja pole eriti kalleid remonte ette tulnud-suht tavapärasest hooldusest piisanud. Ning väänet metsikult-üks parimaid kui mitte parim diisel ehk CDI.
Facelifte tasub sellepärast eelistada et lastehaigused on selleks ajaks välja ravitud ning samas on ka möned head uuendused tehtud ehk saad samast mudelist maksimaalse.
Eesti autokultuur lihtsalt veidi teine kui nt Saksamaal kus rullnokad eelistavad pigem tuunitud Golfi ja seitsmeste roolis näed tavaliselt siiski 70-seid hallipäiseid härrasmehi.
Nt selle foorumi kasutaja Mike22 omab W220 S320 CDI-d mille ostis keskmises korras olevana ja pole eriti kalleid remonte ette tulnud-suht tavapärasest hooldusest piisanud. Ning väänet metsikult-üks parimaid kui mitte parim diisel ehk CDI.
Facelifte tasub sellepärast eelistada et lastehaigused on selleks ajaks välja ravitud ning samas on ka möned head uuendused tehtud ehk saad samast mudelist maksimaalse.