23-01-2014, 12:40 PM
(23-01-2014, 11:50 AM)veixmbs Kirjutas: jah, ega ma uut autot sellise pilguga pole vaadanud , kuid arvan , et kõiksugu helitihendavad materjalid on ka uued ja yldiselt on kõik tihe ja korras, ma lihtsalt olen kuulnud kuidas traktorid käivad ja ka teised diiselmasinad no kui siin ennem pakuti et pumbast või veel kuskilt see heli (lagin) tuleb, siis see kyll paika ei pea. lahja(kulunud) mootori puhul lihtsalt osa purtsu pressib läbi rõngaste ja sellevõrra jääb ju laks väiksemaks.Kust Sa selle teooria võtad? Pump on vanadel MB-del üks enamlevinud lagisemise põhjuseid ja vigased pihustiotsad on ka selles osas "tugevad tegijad". Kusjuures traktorihääl ka uuematel diislitel sõltub palju pihustitüübist, osad on vaiksed, aga nt VW pumppihustid on suht suured traktorihääle tekitajad. Kui see lagin tuleks kolvigrupist, siis need mootorid pikalt ei koliseks