20-01-2014, 12:02 PM
Mina olen enda jaoks aru saanud, et see on teema, millega pole mõtet tegeleda, niikuinii üles ei leia ja sõitmist ei sega.
Mul on pihustiotsad (Bosch) vahetatud ja stenditud, kett vahetatud, süütenurk paigas, surved võrdsed, ülevaatuse näitajad väga head, kütusekulu madal. Külmalt ikkagi, kui eelsüüde järelt ära kaob, kirjeldatud lagin kuni ca 1300-1500 rpm, edasi käib nagu bensukas. Sooja mootoriga seda laginat praktiliselt pole, kuid mootori töö on õrnalt ebaühtlane, kui sellele tugevat tähelepanu pöörata. Võib-olla on pump kulunud, võib-olla mitte, niisama igaks juhuks ei näe pointi vahetada. 2T õli võtab ka mootori hääle oluliselt pehmemaks. Samas 2T paneb lekkima sealt, kus puhas kütus ei leki, nt KSpumba küljel võlliotsad võivad muutuda märjaks jms).
Mul on pihustiotsad (Bosch) vahetatud ja stenditud, kett vahetatud, süütenurk paigas, surved võrdsed, ülevaatuse näitajad väga head, kütusekulu madal. Külmalt ikkagi, kui eelsüüde järelt ära kaob, kirjeldatud lagin kuni ca 1300-1500 rpm, edasi käib nagu bensukas. Sooja mootoriga seda laginat praktiliselt pole, kuid mootori töö on õrnalt ebaühtlane, kui sellele tugevat tähelepanu pöörata. Võib-olla on pump kulunud, võib-olla mitte, niisama igaks juhuks ei näe pointi vahetada. 2T õli võtab ka mootori hääle oluliselt pehmemaks. Samas 2T paneb lekkima sealt, kus puhas kütus ei leki, nt KSpumba küljel võlliotsad võivad muutuda märjaks jms).