20-01-2014, 11:11 AM
(20-01-2014, 10:17 AM)Polaruz Kirjutas: mul on nii, et kui uuesti kuunlaid anda siis jälle vaiksem ja mone aja parast lagiseb jalle kovemini
Põlemine ühes (või paaris) silindris kole äkiline.
2T õli pruugid?
Kas pihustid on asjatundja juures stenditud? Mootori surved mõõdetud ja tõdetud võrdselt kõrgeteks igas silindris?
KSP reaalsed etteanderõhud ja -kogused on kõigis silindrites ikka võrdsed?
Hõõgküünlad tõstavad temperatuuri silindris, mistõttu kütus süttib varem ja põlemine on ettenähtule lähemal. Eelpõlemiskambriga diiselmootori plagisev tööhääl tuleb diisli hilisemast süttimisest ja kiiremast põlemisest töötakti jooksul. MB vanadel padadel pole see tegelikult mureks, sest mootorid on päri kõva varuga. Aga pikas plaanis see muidugi head ei tee ja paari miljonit säärane mootor avamata ära ei sõida. Siinkohal on paslik meelde tuletada, et esimene on reeglina täis sõidetud juba Saksas...
Süttimisviive on seda suurem, mida kehvem on surve silindris ja ebaühtlasem pihustuskvaliteet (mida omakorda võivad rikkuda nii pihusti, trassi surveklapid või KSP täppispaar). Tüüpiline on sellisel juhul plagisemise märgatav vähenemine kuni kadumine Tõsiselt Kuuma mootori puhul.
Tõenäoliselt on võimalik plagin välja ravida, kui vaadata kõik sõlmed ükshaaval üle ja ajada timmi. Iseasi, et igapäevaautol see kulu ei vääri kulutatud ressurssi (aeg, raha) ja mingit märgatavat kasu peale veidi mahedama tööhääle ei too.
Ülelakirjutatu käis siis selle plagina kohta, mida hõõgküünalde uuestirakendamine mõjutab. Pidevalt plagiseval mootoril võib seda häält teha ka kolvigrupp (eriti kepsu ülemine pea) ja hüdrotõukurid - mõlemad kilisevad-plagisevad kenasti mootori ülaosas...