18-01-2014, 11:22 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 19-01-2014, 11:10 PM ja muutjaks oli KasVaru.)
Enda autost videot ei jõudnud kahjuks teha, aga leidsin samasuguse lagina.:
http://www.youtube.com/watch?v=SrzunhtQeNY
Otsinud netist kasulikke viiteid ei viita ükski kinidlale lahendusele.
Selleks ootangi teie arvamusi ja kogemusi diisli lagina kohta.
MInul on 99a e klass 3.0L TD 130kw (OM 606.962 )
Kõikides teemades on lagin kuni 1400rpm.- minul sama asi.
Ise olen pihustiotsad vahetanud ja stendinud. Ei muutunud midagi.
Soonrihma pinguti amort kipub ka plärisema diislitel. aga see pole see hääl.
Kett? pole vahetanud 400K kellal ja vaevalt keegi on vahetanud. Üks teooria on see et kett veninud ja süütenurk muutub varasemaks ja plagin sees.
Kui ongi kett veninud natuke siis aitab ainuüksi keti pingutist et rohkem pingule vedada ja süütenurk paremaks seada? Või saab arvutiga süütenurka parandada nagu vanematel audi diislitel?
Tean et keti pingsust annab mõõta kui nukad lukku panna süüteasendis ja väntvõlli rihmaseibilt vaadat kui palju annab kett järgi. Ei tee enne kui olen natuke muid muljeid kuulnud.
Plunsereid pole vahetanud sellel autol. ja plunserid välistaks(kogemus olemas uute ja vanadega ja see hääl pole see..vanad plunserid tegid häält hoopis külma mootoriga kui õli oli plunseritest maha vajunud) Sest külma mootoriga ei ole laginat. Soojenedes umbes 5 minuti jooksul tuleb lagin sisse.
Kolvigrupp peaks olema hea, käima läheb praeguste -16 kraadiga laksust käima ja kõik silindrid järgi. ning ülevaatuse lehel lausa märge "ei suitse".
Vaakumpump? Pidid mingid seibid taga olema mis paigast ära või mis iganes.
Kett õle ei ole visanud nuka pealt...olen kuulnud et lõdva ketiga viskab nuka pealt üle...aga nukad olid nagu uued...
Igatahes kui oled kuulnud midagi millel on tõepõhi all . Või on sul endal hoopis kogemusi anna teada.
http://www.youtube.com/watch?v=SrzunhtQeNY
Otsinud netist kasulikke viiteid ei viita ükski kinidlale lahendusele.
Selleks ootangi teie arvamusi ja kogemusi diisli lagina kohta.
MInul on 99a e klass 3.0L TD 130kw (OM 606.962 )
Kõikides teemades on lagin kuni 1400rpm.- minul sama asi.
Ise olen pihustiotsad vahetanud ja stendinud. Ei muutunud midagi.
Soonrihma pinguti amort kipub ka plärisema diislitel. aga see pole see hääl.
Kett? pole vahetanud 400K kellal ja vaevalt keegi on vahetanud. Üks teooria on see et kett veninud ja süütenurk muutub varasemaks ja plagin sees.
Kui ongi kett veninud natuke siis aitab ainuüksi keti pingutist et rohkem pingule vedada ja süütenurk paremaks seada? Või saab arvutiga süütenurka parandada nagu vanematel audi diislitel?
Tean et keti pingsust annab mõõta kui nukad lukku panna süüteasendis ja väntvõlli rihmaseibilt vaadat kui palju annab kett järgi. Ei tee enne kui olen natuke muid muljeid kuulnud.
Plunsereid pole vahetanud sellel autol. ja plunserid välistaks(kogemus olemas uute ja vanadega ja see hääl pole see..vanad plunserid tegid häält hoopis külma mootoriga kui õli oli plunseritest maha vajunud) Sest külma mootoriga ei ole laginat. Soojenedes umbes 5 minuti jooksul tuleb lagin sisse.
Kolvigrupp peaks olema hea, käima läheb praeguste -16 kraadiga laksust käima ja kõik silindrid järgi. ning ülevaatuse lehel lausa märge "ei suitse".
Vaakumpump? Pidid mingid seibid taga olema mis paigast ära või mis iganes.
Kett õle ei ole visanud nuka pealt...olen kuulnud et lõdva ketiga viskab nuka pealt üle...aga nukad olid nagu uued...
Igatahes kui oled kuulnud midagi millel on tõepõhi all . Või on sul endal hoopis kogemusi anna teada.