03-01-2007, 02:21 PM
ANC - Mida sa siin lukustad? Mis tähendab ei saa panna? Mida sa sellest asjast üldse tead? GRE - selleks on huuumorinurk, ela ennast seal välja.
MINA TEGIN SIIN TÜHJENDUSTÖÖD, kui midagi öelda siis U2U või tel nr. Jätaks selle risustamise ära äkki.
Teemasse:
Pkaettakna eesmärk on tõepoolest väiksem helijuhtimine, kuid fakt on ka see, et samuti halvem soojajuht kui ühekordne (õigem öelda, mitte pakett-klaas) klaas. Talvel sõites kümaga on üsna vastik hoida kätt uksepolstri peal, klaasi vastas. Pakettaknapuhul ei ole see külm nii tuntav.
REST - Väga lihtlalt teostatav, kui sul on II generatsiooni w126 siis on sul juba sirkulatsioonipump ka olemas (muidu rakendub ventika I astmes, et soojasaamist kaasa aidata). Ehk on vaja lülitit, viisakas oleks mingi aegrelee ka vahele panna, ja sealt otsad selle tsirkulatsioonipumba peale ja ventika I astme peale ja asi olemas, sama põhimõtte nagu uutel moodsatel autodel.
Kui pikemalt seista ja rohkem soojust - siis ikka Webasto, üle kõige asi...
Pakettaken - kunagi nägin linki kus keegi oli aretanud ja suhteliselt õnnestunult ja olen ise ka kungai mõelnud sellele, siis kui oli aega "lollustega" tegeleda:
Vaja dubleeritud klaase igale uksele. Kõikidesse tihenditesse sisse jääks jooksma ikkagi ainult origklaas. Sisemine on vaja kõikidest külgedest (ka arvatud alumise ots - et jääks ainult üks kinnitus) tihendis istumise võrra väiksemaks saada. Kuna klaas igatpidid kõver, siis lõikamine üsna keeruline teema. Siis vaja servad kumeraks lihvida. Seejärel see väiksem klaas orig klaasi peale liimida ja olemas. Põhiraskus - liim jääb kõik näha - ma ei tea, mismoodi sa selle välja arvutad, et liimi paksus igal poole võrdeline ja silmale viisakas jääks ja teiseks - et mitte sooja ja heli juhtida, peaks seal olema vastav kekskond ehk mingi spetsiaalne gaas, ilmsle täärmisel juhl vaakum, mitte aga õhk...Teooria...
Ilmselt mingile tõsiselel klaasispetsile oleks see suht lihtne ülesanne..
MINA TEGIN SIIN TÜHJENDUSTÖÖD, kui midagi öelda siis U2U või tel nr. Jätaks selle risustamise ära äkki.
Teemasse:
Pkaettakna eesmärk on tõepoolest väiksem helijuhtimine, kuid fakt on ka see, et samuti halvem soojajuht kui ühekordne (õigem öelda, mitte pakett-klaas) klaas. Talvel sõites kümaga on üsna vastik hoida kätt uksepolstri peal, klaasi vastas. Pakettaknapuhul ei ole see külm nii tuntav.
REST - Väga lihtlalt teostatav, kui sul on II generatsiooni w126 siis on sul juba sirkulatsioonipump ka olemas (muidu rakendub ventika I astmes, et soojasaamist kaasa aidata). Ehk on vaja lülitit, viisakas oleks mingi aegrelee ka vahele panna, ja sealt otsad selle tsirkulatsioonipumba peale ja ventika I astme peale ja asi olemas, sama põhimõtte nagu uutel moodsatel autodel.
Kui pikemalt seista ja rohkem soojust - siis ikka Webasto, üle kõige asi...
Pakettaken - kunagi nägin linki kus keegi oli aretanud ja suhteliselt õnnestunult ja olen ise ka kungai mõelnud sellele, siis kui oli aega "lollustega" tegeleda:
Vaja dubleeritud klaase igale uksele. Kõikidesse tihenditesse sisse jääks jooksma ikkagi ainult origklaas. Sisemine on vaja kõikidest külgedest (ka arvatud alumise ots - et jääks ainult üks kinnitus) tihendis istumise võrra väiksemaks saada. Kuna klaas igatpidid kõver, siis lõikamine üsna keeruline teema. Siis vaja servad kumeraks lihvida. Seejärel see väiksem klaas orig klaasi peale liimida ja olemas. Põhiraskus - liim jääb kõik näha - ma ei tea, mismoodi sa selle välja arvutad, et liimi paksus igal poole võrdeline ja silmale viisakas jääks ja teiseks - et mitte sooja ja heli juhtida, peaks seal olema vastav kekskond ehk mingi spetsiaalne gaas, ilmsle täärmisel juhl vaakum, mitte aga õhk...Teooria...
Ilmselt mingile tõsiselel klaasispetsile oleks see suht lihtne ülesanne..
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”