31-12-2013, 04:05 PM
Tere
Kui huvi võid minu auto teemat lugeda. Enda omal tegin katuse vahetuse. Äärmiselt mahukas ja raharohke töö. Muidu on väga hea auto. See 3,2 pakub päris põnevat liikumist. V8 eelistaksin hääle pärast . Minu meelest on V8 umased madalal pöördel, nende eelis tuleb välja sügavamal tallamisel, mida aga siin riigis väga enam harrastada ei saa. Kongreetsel pillil vaata kas tagaveljed on nüüd ühelaiused. Piltidel tundub endiselt et üks on kitsa randiga. Kindlasti vaata kõhu alla kaa. Et ei leemendaks. Et difer ei uluks. Ja välja lase oleks veel heas korras. SL torud ja pütid kõik ainult a osadena ja kallid. Üldiselt ka et lisad töötaks. Kui pikemat kasvu oled, siis arvesta, et istme asend on piiratud ja palju ruumi seal just ei ole. Aga jah suvel ikka väga fun masin, kui ilusti korras ja hoitud, ning kasitud. Siis ei võta ka raha rahakotist palju.
Terv. Siim
Kui huvi võid minu auto teemat lugeda. Enda omal tegin katuse vahetuse. Äärmiselt mahukas ja raharohke töö. Muidu on väga hea auto. See 3,2 pakub päris põnevat liikumist. V8 eelistaksin hääle pärast . Minu meelest on V8 umased madalal pöördel, nende eelis tuleb välja sügavamal tallamisel, mida aga siin riigis väga enam harrastada ei saa. Kongreetsel pillil vaata kas tagaveljed on nüüd ühelaiused. Piltidel tundub endiselt et üks on kitsa randiga. Kindlasti vaata kõhu alla kaa. Et ei leemendaks. Et difer ei uluks. Ja välja lase oleks veel heas korras. SL torud ja pütid kõik ainult a osadena ja kallid. Üldiselt ka et lisad töötaks. Kui pikemat kasvu oled, siis arvesta, et istme asend on piiratud ja palju ruumi seal just ei ole. Aga jah suvel ikka väga fun masin, kui ilusti korras ja hoitud, ning kasitud. Siis ei võta ka raha rahakotist palju.
Terv. Siim
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.