20-12-2013, 07:32 PM
Kärukonksu elektri kohta paar sõna. Kui sul on olemas originaaljuhtmestik, siis idee poolest on kõik ühendamise vaev, leia ainult õige koht üles. Samas pead arvestama sellega, et kärujuhtmestik võtab toite otse akult ja läheb tulede pealülitini välja, st lammutamist on omajagu. Pildil tundub kahjuks olema ratsitud komplekt ilma pistikuteta
Aftermarketi juhtmestikuga on nii ja naa. Kuna Mb kasutab tuledemoodulit, siis otse autojuhtmete külge ühendades hakkab tulema veateateid ning on risk, et moodul ütleb mingi hetk üles. Samas kui käru piisavalt harva kasutada, siis kannatab hädapärast veateated ära. Kui veateateid ei taha, siis nt Thule pakub spetsjuhtmestikku, mis on sisuliselt OEM analoog. Alternatiivina võib kasutada järelturu juhtmoodulit või releesid ning võtta tulede pealt ainult juhtsignaal.
Minu S210-l nt on kärujuhtmed otse autotulede taha ühendatud ja seni on kõik töökorras. Olen küll OE juhtmekomplekti valmis ostnud, et veateateid enam ei annaks, kuid seni on uus kärujuhtmestik veel paika panemata.
Aftermarketi juhtmestikuga on nii ja naa. Kuna Mb kasutab tuledemoodulit, siis otse autojuhtmete külge ühendades hakkab tulema veateateid ning on risk, et moodul ütleb mingi hetk üles. Samas kui käru piisavalt harva kasutada, siis kannatab hädapärast veateated ära. Kui veateateid ei taha, siis nt Thule pakub spetsjuhtmestikku, mis on sisuliselt OEM analoog. Alternatiivina võib kasutada järelturu juhtmoodulit või releesid ning võtta tulede pealt ainult juhtsignaal.
Minu S210-l nt on kärujuhtmed otse autotulede taha ühendatud ja seni on kõik töökorras. Olen küll OE juhtmekomplekti valmis ostnud, et veateateid enam ei annaks, kuid seni on uus kärujuhtmestik veel paika panemata.