17-12-2013, 09:09 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 17-12-2013, 09:10 PM ja muutjaks oli Eero_S.)
Isiklikud kogemused lamellidest GoodYear IceNaviZea'd, ülihea pidamisega ka 5'ndal talvel(auto sõidab talvega ca 7000km), sealt edasi on veel mustrit küll, aga ise enam ei sõidaks.
Naastudest: kunagi ammu GoodYeari UltraGrip 500, vot oli tõsiselt hea rehv, jääl/lumel sai hullates enne julgus otsa, kui pidamine kippus kaduma. Asfaldil sõitsid küll, aga nagu naastud ikka, oli vedel see sõitmine.
Gislavedi NordFrost 5'ed, niisama sõitmiseks olid normaalsed, aga hullates ei tahtnud eriti pidada, ma ei tea, kust jääraja mehed temas pidamist leidsid.
Bridgestone Noranzad on mul Mersul all, peavad väga hästi, kuid kui libisema lähevad, siis ette nad ei hoiata, väga järsku kaob pidamine.
Contide kohta ei oska hetkel midagi öelda(panin nad Oktoobris, kui lubati alla ja sain nädala nendega asfalti nühkida, siis jäi auto tööle mineku tõttu seisma), said nad mu teisele autole selleks talveks alla, kevadel võin mõtteid jagada, veeretakistus on suur, kütusekulu tõusis tuntavalt, ometi said 3cm kitsamad, kui suvekad on.
Ise tegelikult oleks Conti naela asemel lamelli võtnud, aga mingil huvitaval kombel tulid mulle naelad odavamalt kätte ja siis mõtlesin, et las need naelad siis olla. Poodi läksin siiski mõttega, et ostan GoodYeari või Michelini lamellid.
Naastudest: kunagi ammu GoodYeari UltraGrip 500, vot oli tõsiselt hea rehv, jääl/lumel sai hullates enne julgus otsa, kui pidamine kippus kaduma. Asfaldil sõitsid küll, aga nagu naastud ikka, oli vedel see sõitmine.
Gislavedi NordFrost 5'ed, niisama sõitmiseks olid normaalsed, aga hullates ei tahtnud eriti pidada, ma ei tea, kust jääraja mehed temas pidamist leidsid.
Bridgestone Noranzad on mul Mersul all, peavad väga hästi, kuid kui libisema lähevad, siis ette nad ei hoiata, väga järsku kaob pidamine.
Contide kohta ei oska hetkel midagi öelda(panin nad Oktoobris, kui lubati alla ja sain nädala nendega asfalti nühkida, siis jäi auto tööle mineku tõttu seisma), said nad mu teisele autole selleks talveks alla, kevadel võin mõtteid jagada, veeretakistus on suur, kütusekulu tõusis tuntavalt, ometi said 3cm kitsamad, kui suvekad on.
Ise tegelikult oleks Conti naela asemel lamelli võtnud, aga mingil huvitaval kombel tulid mulle naelad odavamalt kätte ja siis mõtlesin, et las need naelad siis olla. Poodi läksin siiski mõttega, et ostan GoodYeari või Michelini lamellid.