17-12-2013, 08:25 PM
Nii palju, kui olen rehviteste uurinud, siis absoluutne tipp läbi aegade on olnud Nokian, Continental ja Good Year naastehvide osas. Siis järgnevad Michelin ja Bridgestone ja siis ülejäänud.
Michelini X-Ice enamasti lamellitestide tipus.
Enda ja naise autole olen alati üritanud rahalise võimaluse piires ikka sinna tippklassi kuuluvad rehvid valida ning alati naastud. Siiamaani pole alt vedanud. Samas minu Goodyear UG Extremed ei käitu märjal asfaldil üldse väga hästi (meil pole just väga lumist talve siiani) - aga võib-olla ma olen lihtsalt suverehviga harjunud.
Samas tean, vanemad katsetasid soodsamaid Nankangi naastusid ja need põrusid haledalt.
Minu soovitus samuti - kui raha vähegi on, siis ürita tippmarkide toodangut osta. Üldiselt kehtib talverehvide puhul reegel, et mida kallim, seda parem.
Indreku kommentaariga nõustun pooleldi - Hakkapeliitta on absoluutne tipp, kuid kui raha on, siis pigem eelistaks viimast 8. seeriat, mis selle aasta testides väga häid tulemusi näidanud.
Michelini X-Ice enamasti lamellitestide tipus.
Enda ja naise autole olen alati üritanud rahalise võimaluse piires ikka sinna tippklassi kuuluvad rehvid valida ning alati naastud. Siiamaani pole alt vedanud. Samas minu Goodyear UG Extremed ei käitu märjal asfaldil üldse väga hästi (meil pole just väga lumist talve siiani) - aga võib-olla ma olen lihtsalt suverehviga harjunud.
Samas tean, vanemad katsetasid soodsamaid Nankangi naastusid ja need põrusid haledalt.
Minu soovitus samuti - kui raha vähegi on, siis ürita tippmarkide toodangut osta. Üldiselt kehtib talverehvide puhul reegel, et mida kallim, seda parem.
Indreku kommentaariga nõustun pooleldi - Hakkapeliitta on absoluutne tipp, kuid kui raha on, siis pigem eelistaks viimast 8. seeriat, mis selle aasta testides väga häid tulemusi näidanud.