13-12-2013, 09:16 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 13-12-2013, 09:18 PM ja muutjaks oli väikemees.)
(13-12-2013, 11:46 AM)erkilo Kirjutas:Täpselt teadliku! Ma tean, et ma jõuan läbi ja peateel liikuja ei pea ka pidurdama. Tema aga otsustab põhjendamatult signaalitada(12-12-2013, 08:00 PM)väikemees Kirjutas: Uue lisana tooks välja probleemi signaalitamine liikluses, kui ma NATUKE eksin. Mille kuramuse pärast on vaja nii närvihaige seal roolis olla?Selle näite puhul on ju tegemist teadliku ja ettekavatsetud eksimisega lootuses, et küll teine osapool jõuab reageerida. Peateel sõitja ei pea ju hakkama pidureid tallama selle pärast, et Sa arvad, et jõuad ohutult eest läbi lipsata. Sa ju ise ilmselt ka laseks signaali, kui keegi sulle peateele ette sõidaks või mis? Seega väike törts signaali on ju igati õigustatud eksimusele osutamiseks. Selles osas on iga juhi valulävi erinev, samuti liiklemiskultuur.
Lihtsa näitena tooks Tallinnas Nõmmel asuva raudtee ülesõidukoha, kus Pääsküla poolt tulles tuleb teed anda paremalt peateel sõitjatele. Ma jõudsin ilusti eest läbisõita kui mingi toru seal juba signaalitama kukkus. Pluss ta unustab ära, et ka peateel sõitja peab veenuduma manöövri ohutuses. Peatee ei anna veel eesõigust! Ma olin ju ikka MersugaSiit jõuame ka ringiga tagasi tulede teema juurde. Kõik teavad mis on lubatud, kuid arvestamist kõrvaliste oludega ei ole. Ometi on see kõik LE-s kirjas!

Signaalitada mina ei oska. Eelmisel autol avastasin ära müües, et signaal ei tööta. Praegusel autol ei ole ma kordagi signaali vajutanud, kuigi olukordi on. Ma ei leia kunagi head põhjust signaaltamiseks! Mul autol on pidurid, rool ja peeglid, sellest peaks piisama.