12-12-2013, 08:00 PM
Tänapäeval ei ole probleem enam tulede kasutamises vaid mõistuse kasutamises. Mis toimub meie kõrval, seda noori enam ei huvita. Ütled nii ei tohi, nemad küsivad täpselt sama targalt vastu, "miks ma ei tohi".
Udutuledega paraku on nii jah, et kui on kehvad lähituled, siis udutulede kasutamine tundub hea ideena. Korralike lähituledega puudub üldse vajadus udutulede järgi. See oli ka minule kunagi autokoolis arusaamatu, kui õpetaja seda rääkis. Auto tuled lihtsalt olid nii kehvad.
Teine nüanss on kindlasti inimeste fetish keelatud asjade kohta, nüüd on nagu seadusega lubatud ja siis kasutatakse. Talvel Tallinn-Tartu maanteel, nähtavus väga hea aga teeolude tõttu liiklus väga aeglane. 25 autost ühel ei põlenud ohutuled ja nii nad tulid seal mitmekilomeetrise kolonnina. Miks neil ohtuled peal olid... See jäigi arusaamatuks
Palju on räägitud aeglastest sõidukitest maanteel, küll põhjustavad möödasõite ja kolonne ja kes veel väidab, et õige kiiruse juures möödasõite ei olegi vaja teha. See kõik on omamoodi tõsi, kuid üks väga oluline asi on mida need aeglased juhid põhjustavad on siin puudu.
Suvel oli kaks juhust maanteel, kus tegin möödasõidu autost mille kiirus antud hetkel oli 85-90km/h. Mis aga juhtus oli see, et möödasõidu lõpetades oli minu ees auto, mis liikus 60-70 km/h!!! Ja see on ehmatav, eriti kui vastu tuleb auto ja uut möödasõitu teha ei saa või on valida uus ja ohtlik möödasõit. Mis juhtuks sellises olukorras talvel... Ma ütlen ka ära, et minuajoks ei ole oluline möödasõitmine, ma teen seda siiski kui ma olen veendunud selle ohutuses.
Uue lisana tooks välja probleemi signaalitamine liikluses, kui ma NATUKE eksin. Mille kuramuse pärast on vaja nii närvihaige seal roolis olla?
Lihtsa näitena tooks Tallinnas Nõmmel asuva raudtee ülesõidukoha, kus Pääsküla poolt tulles tuleb teed anda paremalt peateel sõitjatele. Ma jõudsin ilusti eest läbisõita kui mingi toru seal juba signaalitama kukkus. Pluss ta unustab ära, et ka peateel sõitja peab veenuduma manöövri ohutuses. Peatee ei anna veel eesõigust! Ma olin ju ikka Mersuga Siit jõuame ka ringiga tagasi tulede teema juurde. Kõik teavad mis on lubatud, kuid arvestamist kõrvaliste oludega ei ole. Ometi on see kõik LE-s kirjas!
Udutuledega paraku on nii jah, et kui on kehvad lähituled, siis udutulede kasutamine tundub hea ideena. Korralike lähituledega puudub üldse vajadus udutulede järgi. See oli ka minule kunagi autokoolis arusaamatu, kui õpetaja seda rääkis. Auto tuled lihtsalt olid nii kehvad.
Teine nüanss on kindlasti inimeste fetish keelatud asjade kohta, nüüd on nagu seadusega lubatud ja siis kasutatakse. Talvel Tallinn-Tartu maanteel, nähtavus väga hea aga teeolude tõttu liiklus väga aeglane. 25 autost ühel ei põlenud ohutuled ja nii nad tulid seal mitmekilomeetrise kolonnina. Miks neil ohtuled peal olid... See jäigi arusaamatuks
Palju on räägitud aeglastest sõidukitest maanteel, küll põhjustavad möödasõite ja kolonne ja kes veel väidab, et õige kiiruse juures möödasõite ei olegi vaja teha. See kõik on omamoodi tõsi, kuid üks väga oluline asi on mida need aeglased juhid põhjustavad on siin puudu.
Suvel oli kaks juhust maanteel, kus tegin möödasõidu autost mille kiirus antud hetkel oli 85-90km/h. Mis aga juhtus oli see, et möödasõidu lõpetades oli minu ees auto, mis liikus 60-70 km/h!!! Ja see on ehmatav, eriti kui vastu tuleb auto ja uut möödasõitu teha ei saa või on valida uus ja ohtlik möödasõit. Mis juhtuks sellises olukorras talvel... Ma ütlen ka ära, et minuajoks ei ole oluline möödasõitmine, ma teen seda siiski kui ma olen veendunud selle ohutuses.
Uue lisana tooks välja probleemi signaalitamine liikluses, kui ma NATUKE eksin. Mille kuramuse pärast on vaja nii närvihaige seal roolis olla?
Lihtsa näitena tooks Tallinnas Nõmmel asuva raudtee ülesõidukoha, kus Pääsküla poolt tulles tuleb teed anda paremalt peateel sõitjatele. Ma jõudsin ilusti eest läbisõita kui mingi toru seal juba signaalitama kukkus. Pluss ta unustab ära, et ka peateel sõitja peab veenuduma manöövri ohutuses. Peatee ei anna veel eesõigust! Ma olin ju ikka Mersuga Siit jõuame ka ringiga tagasi tulede teema juurde. Kõik teavad mis on lubatud, kuid arvestamist kõrvaliste oludega ei ole. Ometi on see kõik LE-s kirjas!