12-12-2013, 10:08 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 12-12-2013, 01:38 PM ja muutjaks oli v6sa.)
(12-12-2013, 01:49 AM)zum Kirjutas: Hmh, ok. Võib-olla siis lihtsalt joppas mul vahelduseks. Testiks sai nad Volvole ette kruvitud, ja teeserv sai valgem küll, pluss hämaras olid hanged paremini näha kui valge tulega.
Praeguseks võin öelda, et vähemalt kohaliku ilmastiku valguses (venna W210 sahkas lund üle katuse) on ka W124 udutuledest kasu mõistlikul kiirusel, parem kui lihtsalt kaugtuled v lähituled. Hooldamata linnatänavatel näitas kah paremini roopad kätte
...
Õigesti reguleeritud udutuli valgustab 20 m kaugusele. Et libedal pidama saada, ei tohi sõita kiiremini, kui paarkümmend km tunnis... Pidage seda siis meeles, kui udutuled süütate.
Väike meeldetuletus siia juurde: kiirusel 90 km/h läbib auto 90/3,6=25 meetrit sekundis. Keskmise liikleja reageerimisaeg olevat 1 sekund...
Inimese silm on üks naljakas organ: üks hele laik nägemisväljas rikub hämaranägemise. Seega iga udutulepede vähendab teadlikult kõigi vastutulevate juhtide nägemisvõimet, saamata ise neist udutuledest maanteekiirusel mingitki abi. Vastupidi - too hele laik vahetult auto ees vähendab ka nende endi võimet tajuda objekte valgustatud ala äärtes...
Aga pohh füüsikast, peaasi on surres ilus välja näha... Olge siis ikka tegijad ja surge üksi, ärge süütuid kaasa võtke.
Olen jah tige, sest täna hommikul oli tudisevate ja liiga kõrgele reguleeritud tuledega pedemajakaid kuidagi väga palju liikvel.