12-12-2013, 01:49 AM
Hmh, ok. Võib-olla siis lihtsalt joppas mul vahelduseks. Testiks sai nad Volvole ette kruvitud, ja teeserv sai valgem küll, pluss hämaras olid hanged paremini näha kui valge tulega.
Praeguseks võin öelda, et vähemalt kohaliku ilmastiku valguses (venna W210 sahkas lund üle katuse) on ka W124 udutuledest kasu mõistlikul kiirusel, parem kui lihtsalt kaugtuled v lähituled. Hooldamata linnatänavatel näitas kah paremini roopad kätte
Anyways, miks ma üldse siin fleimima kukkusin, oli see et kuidagi väga regulaarne on see aeglasemalt sõitjate kallal võtmine... Mine ela linnast väljas, ja siis värise kui mingi Berlingo su'st mööda kimab, ise soolalume vaaludes värisedes... siis saad aru, miks on mõistlik mingisugunegi ellujättev pidurdusmaa variant enesele jätta (firma autodega antakse kõrvalistel teedel ka lumega 110+, juht ja kolm redelit autos, palju õnne)
Praeguseks võin öelda, et vähemalt kohaliku ilmastiku valguses (venna W210 sahkas lund üle katuse) on ka W124 udutuledest kasu mõistlikul kiirusel, parem kui lihtsalt kaugtuled v lähituled. Hooldamata linnatänavatel näitas kah paremini roopad kätte
Anyways, miks ma üldse siin fleimima kukkusin, oli see et kuidagi väga regulaarne on see aeglasemalt sõitjate kallal võtmine... Mine ela linnast väljas, ja siis värise kui mingi Berlingo su'st mööda kimab, ise soolalume vaaludes värisedes... siis saad aru, miks on mõistlik mingisugunegi ellujättev pidurdusmaa variant enesele jätta (firma autodega antakse kõrvalistel teedel ka lumega 110+, juht ja kolm redelit autos, palju õnne)