02-12-2013, 12:07 PM
Kui auto läbisõitu uskuda, siis on tegemist ju peaaegu uue autoga. Eriti MB mõistes, kus 1M läbisõidud ilma suurema remondita on täiesti tavalised. Ehk siis tehnikapool ja salong võiksid olla enam-vähem uueväärsed. Muidugi tuleb arvestada ajaga tekkinud kummidetailide, tihendite jms väsimisega.
Seega kõige suuremaks mureks peaks olema rooste, mida esmapilgul mõne koha peal ikka paistab (koopaääred). Lisaks tasub piiluda ka auto põhja alla, et pärast üllatusi ei oleks. Kuigi Eesti mõistes Belgias talve ei ole, ei tähenda see, et siin lund ei sajaks ja teedele soola ei puistataks (Vahemärkusena, et Belgias on pärast lumesadu teed paar nädalat valged. Mitte selle pärast, et lumi maha jääks, vaid soolast). Ning niiskust on vihmasel talveperioodil vaat et veel rohkemgi kui Eestis. See mängib rolli just siis, kui autot väljas hoitakse.
Roolivõimuta auto puhul tasub meelde tuletada tolleaegseid sõiduvõtteid, siis ei tohiks probleeme tekkida. Maanteesõidul ei tohiks olulist vahet olla, kui just VAG grupi ülevõimendatud rooliga harjunud pole. Ja nt manööverdamisel tuleks rooli keerata ainult siis, kui auto liigub
Seega kõige suuremaks mureks peaks olema rooste, mida esmapilgul mõne koha peal ikka paistab (koopaääred). Lisaks tasub piiluda ka auto põhja alla, et pärast üllatusi ei oleks. Kuigi Eesti mõistes Belgias talve ei ole, ei tähenda see, et siin lund ei sajaks ja teedele soola ei puistataks (Vahemärkusena, et Belgias on pärast lumesadu teed paar nädalat valged. Mitte selle pärast, et lumi maha jääks, vaid soolast). Ning niiskust on vihmasel talveperioodil vaat et veel rohkemgi kui Eestis. See mängib rolli just siis, kui autot väljas hoitakse.
Roolivõimuta auto puhul tasub meelde tuletada tolleaegseid sõiduvõtteid, siis ei tohiks probleeme tekkida. Maanteesõidul ei tohiks olulist vahet olla, kui just VAG grupi ülevõimendatud rooliga harjunud pole. Ja nt manööverdamisel tuleks rooli keerata ainult siis, kui auto liigub