21-11-2013, 12:38 PM
(21-11-2013, 11:14 AM)Serokee Kirjutas:(21-11-2013, 07:55 AM)laf1247 Kirjutas:Vabandan, arvasin et kirjutasin enne alguses selles aasta arvu ka. Aga jah, 2003 aasta isendiga tegu, Overland variant. Seda eelmist pilti ma suuremaks ei saanudki. Aga jah, seal oli tegemist -2001 aasta versiooniga millel siis 3,1 td itaallaste mootor omasin sellist isendit aasta ja 8 kuud, väga vastupidav mootor, erinevalt levinud arvamusele.(20-11-2013, 10:24 PM)Serokee Kirjutas:(20-11-2013, 09:32 PM)laf1247 Kirjutas: veakoodi järgi pakun, et sul on 99-2004 GC 2.7CRD mootoriga? järelikult eelmine pilt mille postitasin oli vale.Vabandan, arvasin et kirjutasin enne alguses selles aasta arvu ka. Aga jah, 2003 aasta isendiga tegu, Overland variant. Seda eelmist pilti ma suuremaks ei saanudki. Aga jah, seal oli tegemist -2001 aasta versiooniga millel siis 3,1 td itaallaste mootor omasin sellist isendit aasta ja 8 kuud, väga vastupi
dav mootor, erinevalt levinud arvamusele.
Sellisel juhul on sul 55% tõenäosusega probleem selle anduri massiühenduses, või 45% andur ise.
veakoodi järgi pakun, et sul on 99-2004 GC 2.7CRD mootoriga? järelikult eelmine pilt mille postitasin oli vale.
Sellisel juhul on sul 55% tõenäosusega probleem selle anduri massiühenduses, või 45% andur ise.
[/quote]
Kas massi saab see andur ühest neist kahest juhtmest mis sinna jookseb või on need mõlemad signaal juhtmed?
Ja veel kuidas mõjutab õli ja filtri vahetus seda andurit
[/quote]
Jah, ühest neist kahest. See anduri probleem on suht tavaline ja sellest läheb kast avariisse, seost õlivahetusega ei oska pakkuda.
MB W202 C250 TD 1997 > MB W210 E220 CDI 2001 > MB W211 E220 CDI 2007 > MB S204 C200 CDI 2013 > MB S205 C220 d 4Matic 2016
K1 SUZUKI GSX-R 750 2001 > KAWASAKI Z900 2020
K1 SUZUKI GSX-R 750 2001 > KAWASAKI Z900 2020