19-11-2013, 11:48 PM
(19-11-2013, 09:02 PM)Laur Kirjutas: Kas kellegil on õnnestunud garantii korras uus aku ka saada?
Ma korra küsisin, vastus oli midagi sellist, et kui ikka hooldamas ja laadimas pole käidud ja me siin mõõdame teie autot ja akut jne.
See ei pidanud argument olema, et auto hommikul ei käivitu enam ja uue akuga käivitub.
Kas keegi on Eestis akut vahetades kohanud, et vahetuse ajaks pannakse krokodega väike signa aku peale seadmetes voolu hoidma?
Soomes lasin sealses aku keskuses vahetada siis nii tehti.
Uuemal autol saad ilusa punase armatuuri mõneks ajaks peale voolu katkestust ja hulga asju mis tuleb pärast õigeks ajada või õpetada.
Ma tean ikka väga palju juhtumeid. Heale kliendile antakse isegi siis uus kui on alalaetud. Vigase aku diagnoosimine on väga lihtne, kas koormustestiga ja/või sisetakistuse järgi nt. Midtronics'i testriga. Kui nendest 1 on negatiivne, läheb aku vahetusse. Hooldusest rääkimine on hämamine, et mitte hüvitada. Tänapäeval müüdavad akud on enamus hooldevabad (Ca/Ca). Vähemalt esindustes peaks see asi nii käima. Muidugi oleks mõistlik laadimine ka ära kontrollida.
Mõnel võis tekkida küsimus, et mida ma siis uurin kui tean palju juhtumeid - enamus on tundmatu tootja brändikaup või siis üldse ilma kirjadeta ja siis on Panasonicu geelikad mitte starterakud.