17-11-2013, 02:48 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 17-11-2013, 02:49 PM ja muutjaks oli laf1247.)
(17-11-2013, 12:15 PM)Nostop Kirjutas: Autoks w211 2.2 CDI mootor.
Sai sisselaskekollektor maha võetud ning ära puhastatud. Järgmiseks eemaldasin klapid, aga jätsin mootori ning need hoovad alles mis klappe liigutavad. Aga ennem kui kollektori kätte sain, pidin eemaldama ka kollektori kõrval oleva alum. eseme kus küljes asetseb ka EGR. Lahti keerates kuskilt hakkas jahutusvedeliku välja ajama. Näha oli, et sealt läheb läbi jahtusvedelik. Kui kõik sai kokku tagasi pandud ning mootor käima pandud. Algul tundus korras aga siis järsku hakkas tagant paksult valget tossu välja ajama nagu puulehe hunnik põleks sumbutis. Märkasin, et jahutusvedeliku tase oli märgatavalt langenud.(vot ei tea ka täpselt palju seda maha jooksis)
Jätsin praegu tegevuse pooleli.
Siit ka siis küsimus et, miks nii hullult valget tossu tulema hakkas? (jahtusvedelikku sattus lahtivõttes natuke valesse kohta?)
Ning kas oleks ka klappide mootori ära võtma ja need augud tuugalt kinni panema?
Valget ajab selle pärast, et alumiiniumist EGR soojusvahetit ära võttes voolas jahutusvedelikku väljalaskesse.
Minul kadus see ära, umbes 10+ kilomeetriga, sõites kõvasti üle lubatud piirkiiruse.
Klappide mootori pead kindlasti külge jätma, kui jätad ühendamata on mootor ikka avariis.
Kas sul klappide võllid, ei ole pesast välja vajunud, et ainult klapid ära võtsid, või sain valesti aru.
Ma jätsin ka algul ühe lühikese hoova jupi mootori külge, aga see takerdus aegajalt kuskile, ning mootor ikka avariis.
Klapid pead nii eemaldama, et mootorisse minevad kõik 8 kanalit vabad oleks, aga rõhk välja ei lekiks. Mina keerasin klapi võlli keskelt väikse torxi lahti, ning siis tuli klapp koos pesaga välja, sinna 14x1.5 keere ja pimedad ette.
MB W202 C250 TD 1997 > MB W210 E220 CDI 2001 > MB W211 E220 CDI 2007 > MB S204 C200 CDI 2013 > MB S205 C220 d 4Matic 2016
K1 SUZUKI GSX-R 750 2001 > KAWASAKI Z900 2020
K1 SUZUKI GSX-R 750 2001 > KAWASAKI Z900 2020