17-11-2013, 12:15 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 20-11-2013, 11:17 PM ja muutjaks oli Nostop.)
Autoks w211 2.2 CDI mootor.
Sai sisselaskekollektor maha võetud ning ära puhastatud. Järgmiseks eemaldasin klapid, aga jätsin mootori ning need hoovad alles mis klappe liigutavad. Aga ennem kui kollektori kätte sain, pidin eemaldama ka kollektori kõrval oleva alum. eseme kus küljes asetseb ka EGR. Lahti keerates kuskilt hakkas jahutusvedeliku välja ajama. Näha oli, et sealt läheb läbi jahtusvedelik. Kui kõik sai kokku tagasi pandud ning mootor käima pandud. Algul tundus korras aga siis järsku hakkas tagant paksult valget tossu välja ajama nagu puulehe hunnik põleks sumbutis. Märkasin, et jahutusvedeliku tase oli märgatavalt langenud.(vot ei tea ka täpselt palju seda maha jooksis)
Jätsin praegu tegevuse pooleli.
Siit ka siis küsimus et, miks nii hullult valget tossu tulema hakkas? (jahtusvedelikku sattus lahtivõttes natuke valesse kohta?)
Ning kas oleks ka klappide mootori ära võtma ja need augud tuugalt kinni panema?
Sai sisselaskekollektor maha võetud ning ära puhastatud. Järgmiseks eemaldasin klapid, aga jätsin mootori ning need hoovad alles mis klappe liigutavad. Aga ennem kui kollektori kätte sain, pidin eemaldama ka kollektori kõrval oleva alum. eseme kus küljes asetseb ka EGR. Lahti keerates kuskilt hakkas jahutusvedeliku välja ajama. Näha oli, et sealt läheb läbi jahtusvedelik. Kui kõik sai kokku tagasi pandud ning mootor käima pandud. Algul tundus korras aga siis järsku hakkas tagant paksult valget tossu välja ajama nagu puulehe hunnik põleks sumbutis. Märkasin, et jahutusvedeliku tase oli märgatavalt langenud.(vot ei tea ka täpselt palju seda maha jooksis)
Jätsin praegu tegevuse pooleli.
Siit ka siis küsimus et, miks nii hullult valget tossu tulema hakkas? (jahtusvedelikku sattus lahtivõttes natuke valesse kohta?)
Ning kas oleks ka klappide mootori ära võtma ja need augud tuugalt kinni panema?