11-11-2013, 10:46 AM
(10-11-2013, 03:19 PM)SuhtJutt Kirjutas: vb. tõesti, aga oleks aeg juba arenema hakata....kui te oleks tõelised Mercedes-Benz fännid....siis oleks asjad teisiti ma arvan.,...
78.a. insenerid ei teadnud veel 124 ja järgnevatest E.klassidest suurt midagi. Tõele näkku vaadates olid 123 kerega E klassid, üheks suureks aluseks ka 124 kujunemisele, kuigi 124 veeremi ehitus küll erineb 123 omast aga siiski. ja 126 tehti ka 123 sassii peale. selle aja kohta need autod olid tegijad ja on siiamaani, tänapäeval toodektakse sitta, olen kuulnud et mersusi tehti kuni 93 aastani, mina aga pakuks et 1991.a.. tänud
Nii õrnapõrnaline?
Heas korras 123 (kere ei mädane, tehnika on timmis) maksab endiselt 5+ k€. Kuusakoski pakub sõiduauto eest umbes 160, peale jäätmekäitlust saab vast 250 kätte.
Need on hinnaskaala mõlemad otsad. Sinu oma paikneb paraku skaala alumises otsas, mistõttu tõsisele huvilisele pole kuigi atraktiivne. Lihtsalt odava diiselauto otsijale ju kõlbab, kuid aanelja teedeii saab ju veel odavamalt.
Filmis osalemine võib olla ju mõnele egolaks, mis paneb autot soetama, kuid pigem võiks see müüa SR.org foorumis. Siinne seltskond teab üsna hästi, mis on väärt üks 123 ja mida see väärt ei ole. Kõnealune film ikka väga aaneli... Ehk tarbitav. Aga ei midagi säärast, mida edaspidi hardusega meenutada.
Samas on võimalik, et me kõik eksime ja kõnealusest teosest saab edaspidi Eesti Kultuuripärandi taies.
Üldiselt ei ole mõtet tulla meile seletama, mille poolest on 123 hea