08-11-2013, 09:06 PM
Seltsimehed, ma ütleks oma aastakümnete pikkuse igasugurondikogemuse põhjal, et 1.0 õlirõhk tühikäigul on täiesti ok veel ja ei midagi hullu ning sellest ei saa kolina kohta midagi järeldada.
Saalekolks võib tulla sisse ka täitsa korraliku õlirõhu puhul ja samas sõidavad need mootorid ka siis enamasti vaikselt kui tühikäigul mingit õlirõhku peaaegu polegi. Saalekolksu olen bensiinimootoriga M103 mootoril kuulnud üldiselt hästi madalal pöördel järsku natuke korraks gaasi andes.
Ühtlaselt sõites mingi kolin on sageli ikka midagi ägedamat - näiteks tõukurid, veninud kett ja kulunud pingutustallad või midagi veel huvitavamat (nt 95 oktaanarvuga bensiini asemel 92-ga sõites ja kapoti alt seadistamata võivad klapid kolisema hakata jne).
Igal juhul tähendab kolin remonti ja peaaegu ühelgi juhul pole sellise vana mootori lahti võtmisel üliodavalt pääsemise lootust, sest ta on nagunii igalt poolt kulunud.
Edu autoga maadlemisel.
Parimate soovidega,
Tauno
Saalekolks võib tulla sisse ka täitsa korraliku õlirõhu puhul ja samas sõidavad need mootorid ka siis enamasti vaikselt kui tühikäigul mingit õlirõhku peaaegu polegi. Saalekolksu olen bensiinimootoriga M103 mootoril kuulnud üldiselt hästi madalal pöördel järsku natuke korraks gaasi andes.
Ühtlaselt sõites mingi kolin on sageli ikka midagi ägedamat - näiteks tõukurid, veninud kett ja kulunud pingutustallad või midagi veel huvitavamat (nt 95 oktaanarvuga bensiini asemel 92-ga sõites ja kapoti alt seadistamata võivad klapid kolisema hakata jne).
Igal juhul tähendab kolin remonti ja peaaegu ühelgi juhul pole sellise vana mootori lahti võtmisel üliodavalt pääsemise lootust, sest ta on nagunii igalt poolt kulunud.
Edu autoga maadlemisel.
Parimate soovidega,
Tauno