05-11-2013, 10:26 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 05-11-2013, 11:50 PM ja muutjaks oli python.)
Vaatasin seda juhtmestikku, mootori suurem osa mis läheb pihustitesse, süütepoolidele, gaasiklappi jne., on vist vahetatud. Pistikutel 2008 aasta, väga pikalt lahti ei katkunud, kuna oli termo vms teibiga koos. Termostaadi poolt lahti tehes oli kõik ok, küll oli aga mootori teise poole kimp mis läheb genekasse ja õli surve andurisse katki ja ilma isolatsioonita.
http://img689.imageshack.us/img689/854/vvem.jpg
Keegi on kontrollinud juba MAF andurit:
http://imageshack.us/scaled/landing/834/nfoc.jpg
Lihtsam vist on odavamast IAT andurist vaadata? Osta uus ja proovida, kui viga kaob siis vahetada ülejäänud asjad.
Vana IAT andur oli A6511530028 koodiga mingite uute w265 mudelitele mõeldud, toa temperatuuril oli 5ohmi takistus.
Kas see sobib, ei oska öelda![Icon_rolleyes Icon_rolleyes](https://foorum.clubmb.ee/images/smilies/icon_rolleyes.gif)
http://img689.imageshack.us/img689/854/vvem.jpg
Keegi on kontrollinud juba MAF andurit:
http://imageshack.us/scaled/landing/834/nfoc.jpg
Lihtsam vist on odavamast IAT andurist vaadata? Osta uus ja proovida, kui viga kaob siis vahetada ülejäänud asjad.
Vana IAT andur oli A6511530028 koodiga mingite uute w265 mudelitele mõeldud, toa temperatuuril oli 5ohmi takistus.
Kas see sobib, ei oska öelda
![Icon_rolleyes Icon_rolleyes](https://foorum.clubmb.ee/images/smilies/icon_rolleyes.gif)