Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
nivooamordid
#3
Karl - ära isiklikult võta aga see ümberretsimine, mis tegid, ei toimi su eks-punasel absull....iga kaevuluuk ja asi on tuntav, liiga jäik, amordi ja vedru kooskõla ei ole, kindlasti mõjutab seda ka veel see, et vedru ja kere vahel kummipatju pole. No offence aga kui ringi teha siis ainult kogu kompott omavahel läbisaavaid vedrusid amorte.
Üldist - väidetavalt taga kereosas ehituslikku vahet ei ole kuid natuke kahtlane teema. Nivoo amort on ju alt žarniiri peal, tavaline ei ole...ebaloogline mu jaoks. Uued amordid kui Sachs võtta ja kes ilusti rääkida suudab, saab 4 amorti odavamalt kui tava 4 amorti+vedru..
Nivoo puhul siis vedrusid teatvasti ei ole.....
Inimest, kes seda süteemi läbi ja lõhki tunneks, ilmselt ei ole olemas....
Kahtlen, kas Eestis ühtegi kuutegi on, millel see süsteem idelaalselt töötaks....Minu oma oli saxas ringi retsitud, süsteem ise veel peal ja alles....esimstes lansekates on siis vahe amordi ja amordi/vedru kinnituse puhul. Siis elektroonika - on keegi uurinud üldse, kust mis sinfo tuleb ja kui palju seal elektroonika loeb üldse?
On pump, nagu tavalisel taga-nivoo puhul, õlipaak, see salonginupp on mehhaanline, trossiga liigutab paag peal olevat klappi. Siis esimsel stabikavardal on keskel (kütusepumbarelee/pöörde piiraja/kliima aju juures kohe) on kraanid, kui ratta kõrgus muutus, siis hakkab ju stabikavarrast keerutama ja seeläbi avab ja sulgeb sealt kraane (seal on ka keermelatt väike vahel, ku saab esirataste suhet muust autotst muuta). Siis taga on satbikavarda peal samuti kraanid, seal samuti reguleeritav tagaratatse kõrgus muust autost. Pumpa ajab ringi mootor, ehk selle süteemi toimine ise ei tohiks olla elektroonikas kinni....hüdrauline puhtalt...ja kui õli liigub õieti, amordid on OK, ja paisupaagid ka OK, siis peaks nagu asi tomima ju...
Elektroonika tuleb mänu minu arvamuste kohaselt siis, kui aktiveerida see madaldusnupp, see saab info spidolt, aktiveerub mingi kindla kiirusega (vist oli 105km/h) ja siis tõmbab auto automaatselt madalamaks, et sõidudünaamika parem oleks... Aju kui sellist ma sellele leidnud ei ole veel...ilmselt ei ole ka....seal on tavalised elektromagnetklapid paremal pool, enne paisupaaki tulede juures, nende avamise/sulgemisega peaks ta kõrgust kontrollima.....w140 puhul on see süsteem stx keerulisem juba...Kuue puhul peaks tegelt mõistus veel peale hakkama....
Ise ootan saksast selle kohta juhendit, kuna olen võtnud endale ülesandeks see süsteem ära taastada täielikult...
Ja siist ka palve, kes on oma autol ümberlõikuse teinud, ja jupid alles, mis üle jäid, võtan need meeleldi vastu....
Vqlur - katsu ikka asjast jagu saada, see käega löömine ja ümberlõikamine jäta tõesti viimaseks variandiks.....
Ja kui keegi teab Eestis toimivat 4 ratta nivood w126-l siis oleks õnnelik kui seda autot katsuda saaks....
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta


Sõnumeid selles teemas
nivooamordid - Autor: vqlur - 26-12-2006, 07:24 PM
RE: nivooamordid - Autor: Karl - 26-12-2006, 10:27 PM
RE: nivooamordid - Autor: Rolz - 26-12-2006, 11:32 PM
RE: nivooamordid - Autor: vqlur - 26-12-2006, 11:56 PM
RE: nivooamordid - Autor: Rolz - 27-12-2006, 12:04 AM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne