15-10-2013, 08:49 AM
On võimalik.
Progeajusid on lademes, vali vaid sobiv välja. Paraku kipub olema nii, et kogukulu süsteemi töölesaamiseni on siiki originaalsüsteemi remondiga samaväärne. Ainult selle vahega, et mehhaaniline pritse on nõus ka ajuta töötama, EFI kindlasti mitte.
Või tee tagasiarendus ja paigalda karburaator. Mõni sihuke otsevooluämber, kus midagi reguleerida ka ei oleks - hea ja lihtne.
KE-Jet kallab mootorisse täpselt sama palju kütust, kui kõik teised süsteemid. Arvuta aga ise: 1 kg bensiini vajab põlemiseks 14,7 kg õhku.
Tuksis süsteem (olgu selleks kirutud KE-Jet või lihtkarburaator) ujutab või näljutab vastavalt leidlikkusele
Kui loodad siit leida mõnda maakeelset juhendit, kuidas asja teha, siis paraku pettud - ei ole edulugusid peale üksikute erandite.
Progeajusid on lademes, vali vaid sobiv välja. Paraku kipub olema nii, et kogukulu süsteemi töölesaamiseni on siiki originaalsüsteemi remondiga samaväärne. Ainult selle vahega, et mehhaaniline pritse on nõus ka ajuta töötama, EFI kindlasti mitte.
Või tee tagasiarendus ja paigalda karburaator. Mõni sihuke otsevooluämber, kus midagi reguleerida ka ei oleks - hea ja lihtne.
KE-Jet kallab mootorisse täpselt sama palju kütust, kui kõik teised süsteemid. Arvuta aga ise: 1 kg bensiini vajab põlemiseks 14,7 kg õhku.
Tuksis süsteem (olgu selleks kirutud KE-Jet või lihtkarburaator) ujutab või näljutab vastavalt leidlikkusele
Kui loodad siit leida mõnda maakeelset juhendit, kuidas asja teha, siis paraku pettud - ei ole edulugusid peale üksikute erandite.