05-10-2013, 09:05 AM
Löö need numbrid googlisse sisse ja vaata, mida pakutakse. jebais on kindlasti säärase numbriga kolakad saadaval, koos kirjeldusega.
OM617 muutus aastal 1981. Plokikaas muutus 1979. Kui hõõgküünlad on suure mutriga jadaühenduses, on tegu vanima isendiga.
Rööpühendusega küünlad on väikesed, 11mm võtmele. Suurte mõõtu peast ei tea, kuid see on kas 21 või suurem.
Varuosade hankimisel piisab tõesti teatest "kolmeliitirine ridaviis W123 pealt".
Oma suitsemise põhjuse väljaselgitamist alusta ikka pihustite mahavõtmisest ja stendimisest. Sama lammutamisega saab ka surved ära mõõta. Kui need on alla 24, peaks hakkama remondile mõtlema. Enamasti on...
Klapid on reguleeritavad ja seda tasub ka teha. Pilud on suurusjärgus 0,2 sisselaskel ja 0,4 väljalaskel, õhtul vaatan täpsed numbrid ka. Sel mootoril kulumise tagajärjel piliud kaovad ja klapid ei sulgu enam tihedalt.
Keti venimise tagajärjel jääb pritse hilisemaks ja kõik see kokku teeb niigi laisa ja januse mootori veel hullemaks.
Teisest küljest on tegu surematu mootoriga, kui seda just ilma vajalike vedeliketa ei tarbi.
OM617 muutus aastal 1981. Plokikaas muutus 1979. Kui hõõgküünlad on suure mutriga jadaühenduses, on tegu vanima isendiga.
Rööpühendusega küünlad on väikesed, 11mm võtmele. Suurte mõõtu peast ei tea, kuid see on kas 21 või suurem.
Varuosade hankimisel piisab tõesti teatest "kolmeliitirine ridaviis W123 pealt".
Oma suitsemise põhjuse väljaselgitamist alusta ikka pihustite mahavõtmisest ja stendimisest. Sama lammutamisega saab ka surved ära mõõta. Kui need on alla 24, peaks hakkama remondile mõtlema. Enamasti on...
Klapid on reguleeritavad ja seda tasub ka teha. Pilud on suurusjärgus 0,2 sisselaskel ja 0,4 väljalaskel, õhtul vaatan täpsed numbrid ka. Sel mootoril kulumise tagajärjel piliud kaovad ja klapid ei sulgu enam tihedalt.
Keti venimise tagajärjel jääb pritse hilisemaks ja kõik see kokku teeb niigi laisa ja januse mootori veel hullemaks.
Teisest küljest on tegu surematu mootoriga, kui seda just ilma vajalike vedeliketa ei tarbi.